Bisoprolol

24.12.2021 0 Comments

Ce este Bisoprololul?

Bisoprololul este un beta-blocant care afectează inima și fluxul sanguin. Folosit de medici pentru a trata hipertensiunea arterială

sau pentru scopuri care nu sunt enumerate în acest ghid de medicamente. Aceasta depinde de discreția medicului

Precauții pentru bisoprolol

Când utilizați Bisoprolol, există unele precauții care nu trebuie întrerupte. sau abțineți-vă de la a lua orice medicament fără a consulta mai întâi un medic, deoarece poate duce la probleme grave ale inimii

Dacă pacientul trebuie să fie supus unei intervenții chirurgicale Informați în prealabil chirurgul că pacientul utilizează acest medicament

la pacienţii cu aritmii cardiace precum "Bloc AV" insuficienta cardiaca severa sau bătăi lente ale inimii care au ca rezultat leșin pacienții nu trebuie să utilizeze Bisoprolol

Dacă bisoprololul a fost prescris de un medic, pacientul trebuie să ia medicamentul conform indicațiilor medicului, chiar dacă simptomele pacientului s-au îmbunătățit. Deoarece hipertensiunea arterială este uneori asimptomatică. iar pacientii ar putea avea nevoie sa ia medicamente pentru tensiunea arteriala pe tot parcursul

Indicații de utilizare înainte de a lua medicamentul

Pacienții nu trebuie să utilizeze Bisoprolol dacă sunt alergici la acesta. sau dacă aveți bătăi neregulate ale inimii, cum ar fi:

• Bloc AV
  • insuficienta cardiaca severa
  • bătăi lente ale inimii care provoacă leșinul pacientului
  • Pentru a vă asigura că Bisoprololul este sigur de utilizat. Pacienții trebuie să-și informeze medicul dacă prezintă oricare dintre următoarele simptome:

• insuficiență cardiacă congestivă sau alte probleme cardiace
  • boală coronariană
  • probleme de circulatie (cum ar fi boala coronariană sau boala Reynolds)
  • astm bronșic, boală pulmonară obstructivă cronică sau alte boli respiratorii
  • Diabet
  • boli hepatice sau renale
  • tulburări tiroidiene
  • alergie
  • Spuneți medicului dumneavoastră dacă pacienta este însărcinată sau intenționează să rămână gravidă sau să alăpteze

Cum să luați Bisoprolol

Luați Bisoprolol exact așa cum v-a prescris medicul dumneavoastră. Nu trebuie să încetați să luați medicamentul fără a vă consulta medicul. Pentru că va provoca consecințe grave și riscuri de boli de inimă

Este imperativ ca pacienții să-și ia în mod regulat valorile tensiunii arteriale și să se consulte cu medicul lor cu privire la medicație și la momentul administrării medicamentului, deoarece pacienții care iau medicamente pentru hipertensiune arterială ar putea avea nevoie să ia medicamente pentru tot restul vieții

Păstrați Bisoprolol la temperatura camerei ferit de umiditate și căldură. Închideți bine capacul când nu este utilizat

Dacă uitați să vă luați medicamentul

Luați medicamentul imediat ce vă amintiți. Dar dacă este aproape timpul pentru următoarea doză, sări peste masa omisă și luați următoarea doză ca de obicei. Luând doza obișnuită, doza nu trebuie crescută deloc

Dacă o supradoză

Pacienții trebuie să solicite imediat asistență medicală sau să cheme o ambulanță. 1669

Efecte secundare ale bisoprololului

• Dacă există o reacție alergică la medicament Pacienții trebuie să consulte imediat un medic
  • urticarie
  • respiratie dificila
  • umflarea feței, buzelor, limbii sau gâtului
  • Sunați imediat o ambulanță dacă aveți oricare dintre următoarele simptome:

• dificultăți de respirație
  • Umflare, creștere rapidă în greutate
  • ritm cardiac lent
  • inima bătând cu putere
  • Amorțeală, furnicături sau senzație de frig în mâini sau picioare
  • simt ca inconștient
  • dureri de ochi, probleme de vedere
  • spasm bronșic (respirație șuierătoare, senzație de senzație în piept, dificultăți de respirație)
  • Reacțiile adverse frecvente ale Bisoprololului pot include:

• durere de cap
  • simt obosit
  • nu pot să dorm
  • dureri articulare
  • aveți simptome de răceală, cum ar fi nasul înfundat, curgerea nasului, tuse, dureri în gât
  • Alte medicamente vor interacționa cu Bisoprololul

Informați medicul despre medicamentele pe care pacientul le ia în prezent. Inclusiv vitamine sau alte suplimente, în special:

• insulină sau medicamente orale pentru diabet
  • Medicamente pentru inimă sau pentru tensiunea arterială, cum ar fi clonidina, digilis, digoxină, diltiazem, rezerpină sau verapamil
  • Mai multe informatii

Nu lăsați acest medicament la îndemâna copiilor. Nu împărtășiți acest medicament cu alții și utilizați Bisoprolol numai conform instrucțiunilor medicului dumneavoastră