Efuziunea pericardica

18.11.2021 0 Comments

Revărsatul pericardic este acumularea de exces de lichid în spațiile din jurul inimii.Prea mult lichid poate crește presiunea asupra inimii. Aceasta este o barieră care împiedică inima să pompeze normal

Pericardul este alcătuit din două straturi subțiri de țesut, de obicei cu o cantitate mică de lichid între ele.Lichidul reduce frecarea dintre cele două straturi pe măsură ce se freacă unul de celălalt în timpul fiecărei bătăi ale inimii. În unele cazuri, excesul de lichid se poate acumula între cele două straturi, formând retenție de lichid pericardic

Puțin lichid nu va cauza prea multe probleme. Dar dacă există prea mult lichid, aceasta poate determina inima să dezvolte o afecțiune cunoscută sub numele de angină. compresia inimii Este necesar un tratament de urgență. deoarece inima nu se poate extinde normal prin urmare mai puțin sânge pătrunde în inimă din corp care poate reduce cantitatea de oxigen din sânge care curge în organism

În unele cazuri, acumularea de lichid în pericard se dezvoltă rapid. o vom numi Lichidul de pericardită acută se acumulează în pericard.Uneori, se acumulează lichid și, dacă acest lucru se întâmplă de mai multe ori, poate duce în cele din urmă la pericardită

Cauzele efuziunii pericardice

O serie de condiții pot provoca exces de lichid. și inflamație în pericard, inclusiv

1. Cancer (răspândit din alte părți ale corpului sau din țesutul inimii însuși)
  2. Infecție pericardică, cum ar fi o infecție virală sau bacterii
  3. Inflamație a sacului pericardic (de exemplu, din cauza unui atac de cord)
  4. Leziuni (inclusiv ambele proceduri cardiace)
  5. probleme ale sistemului imunitar
  6. Cauze metabolice, cum ar fi insuficiența renală
  7. reacție la anumite medicamente
  8. raza

Uneori, cauza acumulării de lichid în pericard este necunoscută

Simptomele pericarditei

Pe măsură ce se acumulează mai mult lichid în pericard, acesta poate provoca următoarele simptome:

• dureri în piept
  • vene mărite în gât
  • slab
  • respirație rapidă
  • ritm cardiac crescut
  • dureri de stomac dreapta sus
  • dificultăți de respirație
  • membrele umflate

Dacă este grav, poate provoca șoc. cu următoarele simptome

• ameţeală
  • sudoare
  • obosit
  • respirație rapidă
  • piele palida
  • debit de urină mai mic
  • şoc

Dar aceste simptome pot fi cauzate de alte afecțiuni, așa că obțineți un diagnostic de la medicul dumneavoastră

Ce boli indică o aritmie? Citiți mai multe aici

Tratamentul retenției de lichid pericardic

Tratamentul va depinde de simptomele pacientului, vârsta și starea generală de sănătate. Depinde și de severitatea simptomelor și de cauză. si acuta pot necesita tratamente diferite

Cazuri ușoare de acumulare de lichid pericardic Tratamentul include

• Monitorizare ECG repetată
  • Tratament care se concentrează pe cauză, cum ar fi antibioticele pentru infecții bacteriene sau medicamente precum ibuprofenul pentru inflamație. Tratarea durerii cu aspirină sau alte medicamente

Cazuri severe de acumulare de lichid pericardic alt tratament Pe lângă tratamentul în cazurile cronice includ:

• Drenaj pericardic de urgență printr-o procedură cunoscută sub numele de efuziune pericardică. Pericardiocenteza Această procedură folosește un ac. și un tub subțire și flexibil (cateter) pentru drenarea lichidului
  • Uneori, sacul pericardic poate fi drenat în timpul intervenției chirurgicale. Un chirurg poate îndepărta o bucată de pericard pentru a ajuta la diagnosticarea cauzei. precum şi să poată împiedica restabilirea lichidului

Aspirina afectează cu adevărat disfuncția erectilă? Citiți mai departe aici

Retenția de lichide periferice se îmbunătățește de obicei semnificativ după scurgerea excesului de lichid. Rezultatul tratamentului poate depinde de cauză. și severitatea simptomelor Medicul dumneavoastră va determina care metodă este cea mai bună pentru dumneavoastră. Este important ca, dacă aveți semne de retenție de lichid pericardic, solicitați imediat asistență medicală pentru un diagnostic. pentru a preveni alte complicații