Calmarea durerii de dinți

20.12.2021 0 Comments

Dacă aveți dureri de dinți, dar nu puteți consulta imediat un medic ce ar trebui sa facem O modalitate de a găsi o ușurare temporară este prin intermediul analgezicelor fără prescripție medicală

Astăzi avem multe opțiuni pe care stomatologii le recomandă despre cel mai eficient mod de a reduce durerea de dinți

Cauze comune ale durerii de dinți

Analgezicele pentru dureri de dinți fără prescripție medicală pot fi utilizate în stomatologie pentru a gestiona durerea unui număr de probleme dentare:

• maseaua de minte
  • Bolile gingiilor și infecțiile gingiilor
  • dinți rupti sau rupti

Când să se scoată molarii de minte Cum ar trebui să mă pregătesc? Citiți mai multe aici

Alegerea pastei de dinți potrivite pentru simptome

Alegerea corectă a analgezicei fără prescripție medicală În primul rând, trebuie să înțelegem cauzele durerii de dinți. Și unde este important să rețineți că medicamentul este sigur și potrivit pentru utilizator

Utilizarea anumitor analgezice poate provoca reacții adverse grave. Pentru că depinde de factorii de sănătate ai utilizatorului. Dacă un utilizator ia orice medicament pe bază de prescripție medicală pentru orice afecțiune, utilizatorul trebuie să fie conștient de potențialele interacțiuni medicamentoase

Este o idee bună să vă consultați medicul, dentistul sau farmacistul înainte de a vă cumpăra propriul analgezic. Și spuneți medicului dumneavoastră despre simptomele dumneavoastră și despre bolile de bază, inclusiv despre orice medicamente pe care le luați deja cu medicul dumneavoastră înainte de a decide să luați mai multe analgezice. După aceea, urmați instrucțiunile de dozare de pe etichetă. sau strict sesizat de medic Acest lucru se datorează faptului că toate medicamentele pot provoca reacții adverse grave și pentru a preveni supradozajul pe care ar trebui să îl luați

În plus, orice medicament pentru durere nu trebuie utilizat pentru o lungă perioadă de timp și ar trebui să meargă cât mai curând posibil la medicul stomatolog pentru durerea de dinți

Ce sunt analgezicele pentru dureri de dinți?

ibuprofen

Este un calmant fără prescripție medicală a durerilor de dinți. Cel mai des folosit Este disponibil sub numele de marcă binecunoscut Motrin și este disponibil sub formă de pastile sau capsule

ibuprofen, care este un medicament antiinflamator nesteroidian (AINS) poate fi foarte eficient în suprimarea durerii de dinți, deoarece reduce inflamația. care este o cauză comună a majorității durerilor de dinți

Persoanele care iau anumite medicamente nu ar trebui să utilizeze ibuprofen. cum ar fi aspirina, inhibitorii ECA, Lasix (furosemid), corticosteroizi, litiu și metotrexat