Carvedilol

06.09.2021 0 Comments

Ce este Carvedilolul?

Carvedilolul este un medicament utilizat pentru a trata insuficiența cardiacă. și hipertensiune arterială De asemenea, este utilizat la pacienții care au avut un atac de cord

Carvedilolul este adesea luat în combinație cu alte medicamente.Carvedilolul face parte dintr-o clasă de medicamente. beta-blocante Are un mecanism de acțiune prin relaxarea vaselor de sânge. și scăderea ritmului cardiac pentru a îmbunătăți fluxul sanguin și pentru a ajuta la scăderea tensiunii arteriale

la persoanele cu hipertensiune arterială atunci când nu sunt tratate Poate afecta creierul, inima, vasele de sânge, rinichii și alte părți ale corpului

Afectarea acestor organe poate duce la boli de inima, atac de cord, insuficienta cardiaca, accident vascular cerebral, insuficienta renala, pierderea vederii. si alte probleme

Pe lângă luarea medicamentelor Modificările stilului de viață pot ajuta, de asemenea, la controlul tensiunii arteriale. precum abținerea de la grăsime Mănâncă alimente mai puțin sărate. Controlați-vă greutatea într-un interval bun. Faceți sport de cel puțin 30 de ori pe zi, nu fumați și limitați-vă consumul de alcool cu ​​moderație

Cum se utilizează Carvedilol

Carvedilolul este disponibil sub formă de tablete și capsule pentru administrare orală. are un efect lung Comprimatele se iau de obicei de două ori pe zi, câte un comprimat de fiecare dată, în timpul meselor

Majoritatea capsulelor au un efect mai lung. De obicei, se ia o dată pe zi dimineața, în timpul mesei.Luați Сarvedilol aproximativ la aceeași oră(e) în fiecare zi. Urmați instrucțiunile de pe eticheta cu rețetă și instrucțiunile medicului dumneavoastră

Carvedilolul poate fi utilizat pentru a controla simptomele pacientului. dar incapabil să vindece boala Trebuie să luați în continuare Carvedilol, chiar dacă simptomele dumneavoastră s-au ameliorat. Nu încetați să luați medicamentele fără a vă consulta medicul. Întreruperea bruscă a administrării medicamentului poate provoca probleme cardiace, cum ar fi dureri severe în piept, atac de cord sau aritmie. Medicul dumneavoastră vă poate reduce doza treptat în decurs de 1 până la 2 săptămâni dacă trebuie întreruptă. și poate sfătui pacienții să evite exercițiile fizice în acest timp

Precauții pentru utilizarea medicamentului

Înainte de a lua Carvedidol

• Anunțați medicul dumneavoastră și farmacistul. Dacă pacientul este alergic la Carvedilol, alte medicamente
  • Spuneți medicului dumneavoastră și farmacistului despre toate medicamentele sau vitaminele, suplimentele nutritive, produsele pe bază de plante. care mănâncă acum
  • Dacă o persoană are astm, sau a avut și are alte probleme de respirație, are bătăi lente sau neregulate ale inimii sau boli hepatice, Carvedidol poate să nu fie o alegere bună
  • Anunțați medicul sau farmacistul. dacă pacientul are sau a avut vreodată probleme cu fluxul de sânge la picioare sau picioare, diabet sau alte afecțiuni care cauzează scăderea zahărului din sânge tiroidă hiperactivă (o afecțiune în care există prea mult hormon tiroidian în organism), tensiune arterială scăzută, boală coronariană. sau orice boală de bază
  • Femei care sunt însărcinate sau sunt însărcinate și care alăptează Ar trebui să consultați un medic înainte de a mânca
  • Dacă uitați să vă luați medicamentul

Dacă uitați să luați o pastilă, luați-o imediat ce vă amintiți. Dar dacă este aproape timpul să iei următoarea pastilă. Sari peste masa pierduta si ia-ti doza obisnuita fara a-ti dubla doza

efecte secundare ale medicamentelor

Carvedilolul poate provoca hiperglicemie. Consultați imediat un medic dacă pacientul prezintă simptome de hiperglicemie și oricare dintre următoarele simptome:

• gât foarte uscat și sete
  • Urinare frecventa
  • foarte foame
  • obosit
  • vedere încețoșată
  • Spuneți medicului dumneavoastră despre aceste reacții adverse dacă sunt severe sau nu dispar:

• dureri de corp
  • obosit
  • ameţeală
  • durere de cap
  • se modifică vederea
  • dureri articulare
  • nu pot să dorm
  • tuse
  • ochi uscați
  • amorțeală, arsuri sau furnicături în brațe sau picioare
  • Unele reacții adverse pot fi grave, dacă apare oricare dintre următoarele, apelați imediat o ambulanță:

• slab
  • dificultăți de respirație
  • greutate crescută
  • umflarea brațelor, mâinilor, picioarelor, gleznelor sau picioarelor inferioare
  • dureri în piept
  • bătăi lente sau neregulate ale inimii
  • eczemă
  • urticarie
  • mâncărime
  • Dificultate la respirație și la înghițire
  • În caz de urgență/suprdozaj

Simptomele supradozajului pot include:

• bătăi lente ale inimii
  • ameţeală
  • slab
  • respiratie dificila
  • pană de curent
  • convulsii
  • Pacienții trebuie internați imediat dacă apare un supradozaj