Ce este lansoprazolul?

19.10.2021 0 Comments

Lansoprazolul este un inhibitor al pompei de protoni (IPP) care acționează prin reducerea cantității de acid produsă de stomac. Este folosit pentru a trata aciditatea excesivă a stomacului. Folosit pentru a trata ulcerele din stomac și intestinul subțire. Este utilizat pentru a trata anumite tipuri de probleme ale stomacului și esofagiei, cum ar fi boala de reflux gastroesofagian. sau aveți eczeme ulcere gastrice și duodenale Este utilizat pentru a preveni ulcerul peptic la persoanele care iau AINS pentru a trata gastrita cauzată de bacterii. Tratați afecțiunile în care stomacul secretă mult acid. Ajută la ameliorarea arsurilor la stomac, a dificultăților de înghițire și a tusei frecvente. Ajută la restabilirea daunelor cauzate de acidul din stomac și tuburile bronșice. Ajută la prevenirea rănilor și poate ajuta la prevenirea cancerului esofagian

Utilizarea lansoprazolului

Medicamentul se ia de obicei o dată pe zi înainte de mese. Doza și durata tratamentului se bazează pe starea dumneavoastră medicală și pe răspunsul la tratament. Folosind mâinile uscate pentru a manipula acest medicament. Așezați medicamentul pe limbă și lăsați-l să se dizolve în mai puțin de 1 minut. Înghițiți acest medicament cu apă sau înghițiți-l singur. Nu zdrobiți, mestecați sau spargeți comprimatul. Înghițiți comprimatul întreg. Nu zdrobiți sau mestecați. Dacă înghițirea este dificilă, amestecați pulberea din capsulă cu suc de fructe sau iaurt. Doza pentru tratamentul gastritei bacteriene este luată de două sau de 3 ori pe zi timp de 10-14 zile

efecte secundare ale lansoprazolului

efecte secundare comune

• constipație
  • Greață, vărsături
  • durere de cap
  • amorțit
  • erupție cutanată sau mâncărime
  • Dureri de stomac
  • creșterea apetitului sau pierderea poftei de mâncare
  • dureri articulare dureri musculare
  • nerăbdător
  • au simptome asemănătoare gripei sau gripei
  • tușește mai mult
  • au depresie
  • sângerare din anus
  • Sângerări sau vânătăi anormal de grele

efecte secundare severe

• au urticarie Dificultăți de respirație, umflarea feței, buzelor, limbii și gâtului ca urmare a alergiei la medicamente
  • tuse sau sufocare, răgușeală
  • bătăi rapide ale inimii Bătăi neregulate ale inimii sau aritmie
  • obosit usor
  • confuz
  • spasme musculare
  • Crampe sau slăbiciune musculară
  • au o febră
  • bici
  • aveți semne de lupus, cum ar fi o erupție pe nas erupție pe obraz dureri articulare
  • Arsuri la stomac însoțite de amețeli, transpirații sau amețeli
  • Durere în piept, maxilar, braț sau umăr
  • pierdere anormală în greutate

forma de dozare a lansoprazolului

• pastile de dezintegrare
  • capsulă cu acțiune lentă
  • suspensie
  • medicament mixt cu pulbere
  • Pulbere pentru injectare intravenoasă
  • Granule reconstituite

Precauții la utilizarea lansoprazolului

• Întrebați medicul dumneavoastră cum să amestecați și să administrați corect medicamentul dacă doriți să îl primiți printr-un tub în stomac
  • Dacă este necesar sucralfatul, acesta trebuie administrat la cel puțin 30 de minute după administrarea lansoprazolului
  • Medicamentul trebuie luat la aceeași oră în fiecare zi
  • Chiar dacă este recuperat, medicamentul trebuie utilizat până la cursul complet al tratamentului
  • Anunțați medicul dumneavoastră dacă simptomele dumneavoastră nu se ameliorează sau se agravează
  • Utilizarea pe termen lung a medicamentului poate provoca reacții adverse
  • Dacă aveți fenilcetonurie sau alte afecțiuni care trebuie să limiteze strict consumul de zaharuri artificiale sau fenilalanină Discutați cu medicul dumneavoastră despre utilizarea în siguranță a lansoprazolului, deoarece lansoprazolul poate conține zahăr artificial
  • Dacă lansoprazolul este utilizat pentru o perioadă lungă de timp la vârstnici, poate exista un risc crescut de fracturi
  • Spuneți medicului dumneavoastră sau dentistului despre toate medicamentele pe care le utilizați. Acestea includ medicamente eliberate pe bază de rețetă, medicamente fără prescripție medicală, vitamine și ierburi. înainte de operație
  • Medicamentul trebuie utilizat cu moderație în timpul sarcinii
  • Ar trebui să vă consultați medicul înainte de a utiliza acest medicament dacă alăptați
  • Ar trebui să vă consultați medicul dacă simptomele nu se ameliorează după administrarea medicamentului. Deoarece simptomele cancerului de stomac au aceleași simptome de colică
  • După 3 luni de utilizare continuă a medicamentului, se poate dezvolta magneziu, ceea ce provoacă spasme musculare. Bătăi neregulate ale inimii și convulsii
  • Anunțați medicul dumneavoastră dacă sunteți alergic la medicament. sau compuși din medicamente
  • Spuneți medicului dumneavoastră dacă luați antibiotice precum ampicilină, medicamente pentru inimă precum digoxină, diuretice, anticoagulante, antivirale, fier, bronhodilatatoare, medicamente antifungice. imunosupresoare
  • când medicamentul este ajustat Efectele secundare ale medicamentelor trebuie monitorizate
  • Spuneți medicului dumneavoastră dacă ați avut vreodată un nivel scăzut de magneziu în sânge. sau boli hepatice
  • Ar trebui să vă consultați medicul dacă aveți peste 50 de ani, deoarece medicamentul crește riscul de diaree și fracturi
  • Anunțați medicul dumneavoastră dacă aveți o boală. fenilcetonurie
  • Spuneți imediat medicului dumneavoastră dacă aveți leșin, transpirație, constricție în piept. fractură de umăr și braț deoarece poate fi o ischemie miocardică
  • Spuneți medicului dumneavoastră dacă aveți respirație scurtă. sau respirație șuierătoare Pentru că ar putea fi o boală de inimă sau astm
  • Spuneți medicului dumneavoastră dacă aveți dureri în piept când înghițiți. Dificultăți la înghițire, scădere în greutate, greață, vărsături, în special vărsături cu sânge sau scaune negre, este posibil să aveți cancer
  • Spuneți întotdeauna medicului dumneavoastră sau farmacistului istoricul dumneavoastră medical. mai ales dacă aveți boală hepatică sau lupus
  • Dacă uitați să luați o doză, luați-o imediat ce vă amintiți. Dacă este aproape timpul pentru următoarea masă, treceți la următoarea doză obișnuită
  • Alcoolul nu trebuie consumat atunci când luați medicamentul. Deoarece poate afecta acțiunea medicamentului. sau crește riscul de reacții adverse

Cum păstrez lansoprazolul?

Nu lăsați medicamentul la îndemâna copiilor și a animalelor de companie. și păstrați medicamentul la temperatura camerei. ferit de lumina directă a soarelui și umiditate Nu trebuie depozitat în baie sau în congelator pentru a preveni deteriorarea medicamentului. Asigurați-vă că citiți cu atenție instrucțiunile de pe ambalaj, deoarece unele mărci de lansoprazol pot avea diferite metode de păstrare. Când medicamentul expiră sau nu este nevoie de el. Medicamentele trebuie eliminate în mod corespunzător. Lansoprazolul nu trebuie aruncat în toaletă. sau turnarea medicamentului în canalul de scurgere Întrebați-vă farmacistul cum să eliminați medicamentul în mod corespunzător și în siguranță

Link folosit