Ce este limfedemul?

22.10.2021 0 Comments

Ce este edemul limfatic sau limfedemul?

Limfedemul este umflarea din cauza acumulării de lichid limfatic în organism. În general, ganglionii limfatici au o funcție ca și conductele de drenaj din ganglionii limfatici. Dacă furtunul de evacuare este înfundat Lichidul nu se va putea scurge. Deci va exista umflarea care apare de obicei la brate sau picioare. La majoritatea oamenilor, piciorul este umflat cu limfa. Dar se poate întâmpla în alte părți. de asemenea a corpului

Limfa face parte din sistemul limfatic care transportă fluide și celule care ajută la combaterea infecțiilor în întregul corp. Această umflare poate apărea uneori rapid sau poate dura câteva luni pentru a se observa

Care este cauza edemului limfatic?

Edemul limfatic poate fi cauzat de cancer sau de la tratamentul cancerului

• Tumorile canceroase, dacă sunt mari, pot perturba sistemul limfatic
  • Intervenția chirurgicală pentru necroza cancerului poate necesita îndepărtarea unora dintre ganglionii limfatici sau vasele de sânge care conțin limfa. Acest lucru poate cauza acumularea de lichid în țesuturile din jur
  • Radiațiile pot deteriora vasele de sânge. Acest lucru are ca rezultat prea multă limfă în țesuturi

Care sunt simptomele edemului limfatic?

• brațe, picioare sau alte părți Corpul este ușor umflat. și se poate umfla mai mult în timp
  • Pielea umflată se simte strânsă

Dacă observați umflare după tratamentul cancerului Ar trebui să vă consultați medicul pentru a determina cauza și cel mai bun tratament

Complicații

• Limfomul poate crește riscul de infecție în zona umflată. Acest lucru se datorează faptului că celulele antiinfecțioase nu pot intra în apărare în acea zonă
  • Dacă există o rană, rana se poate vindeca mai lent decât în ​​mod normal în zona cu limfom
  • poate provoca pierderea încrederii
  • Articulațiile din corpul limfatic se pot simți rigide și dureroase

Diagnosticul edemului limfatic

În primul rând, medicul va efectua un examen fizic și va întreba de cât timp pacientul a simțit umflarea. Și dimensiunea zonei umflate va fi măsurată pentru a compara cu cealaltă parte

Medicul poate recomanda alte teste pentru a vedea dacă pacientul are ganglioni limfatici. Și care este cauza?

Limfoscintigrafie Acesta este un test care folosește o substanță radioactivă pentru a vedea dacă o arteră este blocată. Există, de asemenea, tomografie computerizată (CT) și imagistică prin rezonanță magnetică (RMN) care pot face fotografii ale zonei umflate pentru a afla de ce ganglionii limfatici sunt blocați

tratament

În prezent, nu există un remediu pentru edemul limfatic, dar va ameliora sau reduce umflarea. sau pentru a preveni agravarea simptomelor şi

Edemul limfatic poate fi de asemenea tratat—