Cefazolin (Cefazolin)

06.09.2021 0 Comments

Cefazolin este un antibiotic folosit pentru a trata o varietate de infecții bacteriene. Poate fi utilizat înainte și în timpul intervenției chirurgicale pentru a ajuta la prevenirea infecțiilor. Acest medicament se numește antibiotic cefalosporinică care acționează prin oprirea creșterii bacteriilor

Înainte de a lua Cefazolin

Cefazolin nu trebuie luat. Dacă sunteți alergic la Cefazolin sau la alte antibiotice de cefalosporine (cefalosporină)

Informați-vă medicul despre istoricul dumneavoastră medical. în special următoarele simptome

• boală de rinichi
  • boală de ficat
  • convulsii
  • Diabet
  • Tulburări ale stomacului sau intestinale, cum ar fi colita
  • Alergie la penicilină
  • Spuneți medicului dumneavoastră dacă sunteți gravidă. sau alăptarea, inclusiv copiii

Fapte interesante despre bacterii Citiți mai multe aici

Utilizarea cefazolinei

Cefazolina se administrează de obicei sub formă de injecție într-o venă. Medicul dumneavoastră vă va administra prima doză. și vă poate învăța cum să utilizați corect medicamentul data viitoare Cefazolinul trebuie administrat lent atunci când se injectează Cefazolin. Este nevoie de cel puțin 30 de minute pentru a finaliza

Citiți și urmați cu atenție instrucțiunile de utilizare furnizate împreună cu medicamentul dumneavoastră. Întrebați medicul sau farmacistul dacă nu înțelegeți toate instrucțiunile

Cefazolinul poate necesita amestecarea cefazolinei cu un lichid (diluant) înainte de utilizare. Asigurați-vă că înțelegeți cum să amestecați și să păstrați corect medicamentele

Injectați Cefazolin numai atunci când sunteți gata să îl injectați. Nu utilizați dacă medicamentul și-a schimbat culoarea. sau sunt prezente particule în suspensie. Dacă medicamentul își schimbă culoarea sau dacă există particule, vă rugăm să informați farmacistul pentru a obține un nou medicament

Utilizați cefazolin pentru întreaga perioadă de timp prescrisă. Chiar dacă simptomele se îmbunătățesc rapid Omiterea dozelor poate crește riscul de a dezvolta o infecție rezistentă la medicamente. Cefazolinul nu va trata o infecție virală, cum ar fi răceala obișnuită

Acest medicament poate afecta rezultatele anumitor teste medicale. Spune-i medicului care te tratează asta Luați Cefazolin

Amintiți-vă că după ce amestecați Cefazolin cu diluant, Păstrați amestecul la frigider, nu congelați, scoateți amestecul din frigider. si lasa-l sa ajunga la temperatura camerei inainte de a-l injecta. Medicamentul amestecat trebuie utilizat în numărul specificat de zile când este atinsă temperatura camerei. Urmați instrucțiunile de amestecare. Depozitarea atentă și atentă a acestui medicament

Utilizați acul și seringa o singură dată. Apoi puneți-l într-un recipient rezistent la perforare înainte de a-l arunca

Ce este o erupție cutanată alergică la medicamente, citiți aici

Efecte secundare ale cefazolinei

Solicitați asistență medicală de urgență dacă aveți semne ale unei reacții alergice (urticarie, dificultăți de respirație, umflare a feței sau gâtului) sau o reacție cutanată severă (febră, durere în gât, ochi arși, dureri de piele, erupție cutanată roșie sau violetă, răspândire, și vezicule și peeling.)

inclusiv următoarele simptome

• dureri severe de stomac
  • diaree apoasă sau sângeroasă (deși acest lucru a avut loc la câteva luni după ultima doză de Cefazolin)
  • pete albe sau răni în gură sau buze