Cot de tenis: simptome, cauze, tratament

14.12.2021 0 Comments

inflamația ligamentului cotului

Cot de tenis / Epicondilita laterală este o afecțiune dureroasă care apare atunci când tendonul cotului este suprasolicitat. sau a fost folosit în mod repetat prin cauzarea durerii de cot, umflarea cotului

În ciuda cuvântului tenis în numele simptomelor. Dar nu este doar un jucător de tenis care poate deveni Tenis Elbow.Oamenii care lucrează în tipurile de mișcări care pot duce la un tendon exterior al cotului includ instalatorii, zugravii, dulgherii etc

Durerea tendinitei exterioare a cotului apare atunci când tendoanele mușchiului antebrațului care se atașează la osul din exteriorul cotului sunt dureroase. Și durerea se poate extinde și la antebraț. și încheietura mâinii

Relaxarea, odihna sau cumpărarea de medicamente fără prescripție medicală pot atenua simptomele. dar dacă nu se poate trata cu acele metode Medicul poate recomanda pacientului o procedură chirurgicală

Simptomele tendinitei cotului de tenis

Când apare durerea de la inflamația tendonului în exteriorul cotului Durerea s-ar răspândi pe tot brațul. Și face dificilă chiar și următoarele lucruri simple

• bate la usa
  • ridică o ceașcă de cafea

Cauzele tendinitei exterioare ale cotului

Leziunea ligamentului exterior al cotului este mai mult o leziune decât poate suporta ligamentul. si rigiditate musculara Cauzat de contracții repetate a muşchilor extensori antebraţului sau ridicați încheietura mâinii înainte și înapoi mișcare repetitivă Și există tensiune musculară care are ca rezultat ruperea ligamentelor mici.Durerea este foarte intensă pe oasele din exteriorul cotului

De la numele de Tennis Elbow, știi că este cu siguranță legat de tenis. Pentru jucătorii de tenis se pot experimenta foarte mult această condiție. Din cauza utilizării repetate a ritmului reversului cu tehnica proasta Poate deveni una dintre cauzele Tennis Elbow, dar alte cauze Cele care pot provoca aceste simptome includ:

• reparatii instalatii sanitare
  • opera de artă
  • strângerea piuliței
  • felia sau toca carnea
  • Folosind în mod repetat un mouse de computer

Risc de tendinită exterioară a cotului

Iată câțiva factori care vă pot crește riscul de a deveni un cot de tenis:

• Vârsta.Deși experimentăm această afecțiune la oameni de toate vârstele. Dar statisticile arată că persoanele cu vârsta cuprinsă între 30 și 50 de ani au mai multe simptome ale cotului tenisului decât orice altă grupă de vârstă
  • Ocupație Îndatoririle postului care necesită mișcarea brațului sau folosirea mâinilor cu gesturi repetate Poate duce la Tennis Elbow, de exemplu instalator, artist, dulgher, bucătar etc
  • Unele sporturi, cum ar fi tenisul, dacă acțiunea de a lovi mingea de tenis este incorectă. Există șansa să existe și riscul de rănire

Aceasta este sursa din articolul nostru

• https://www.nhs.Marea Britanie/conditii/cot-tenis/
  • https://www.foarte bine sanatate.com/tenis-cot-a2-2549917