Cum să îngrijești pielea sensibilă

02.12.2021 0 Comments

Pielea sensibilă este o problemă comună. Dar nu este un diagnostic medical în sine. Pielea sensibilă înseamnă de obicei pielea predispusă la inflamație. sau reacții adverse ușoare

Persoanele cu piele sensibilă pot fi mai susceptibile la substanțele chimice, vopselele de păr și parfumurile conținute în produsele care vin în contact cu pielea lor. sau iritație de la haine sau sarcasmul de asemenea

În multe cazuri, pielea sensibilă are o cauză ascunsă. Găsirea cauzei și evitarea declanșatorilor iritanti pot îmbunătăți calitatea vieții persoanelor cu piele sensibilă

Pielea cu probleme are o soluție simplă. Citiți mai multe aici

tratament

Tratamentul pentru pielea sensibilă va fi o descoperire. și elimină stimulii Există ambele tratamente la domiciliu. si tratament medicamentos:

tratament medicamentos

Medicul dumneavoastră vă poate prescrie aceste medicamente. Depinde de cauza pielii sensibile. si simptome

• Creme cu steroizi: fie fără prescripție medicală, fie fără prescripție medicală. sau așa cum este prescris de un medic, cum ar fi hidrocortizon. Poate ajuta la ameliorarea inflamației și mâncărimii.Nu utilizați această cremă pe față
  • Cremă pentru calmarea durerii: o cremă anestezică poate ajuta la reducerea mâncărimii. ceea ce face ca pacientul sa se scarpine mai putin
  • Antihistaminice: Luați antihistaminice, cum ar fi difenhidramina. Ar putea ajuta cu unele alergii
  • Cremă de protecție solară: Crema de protecție solară cu SPF 30 sau mai mare vă va proteja pielea de razele UV

îngrijire de sine la domiciliu si protectie

A avea grijă de tine acasă poate ajuta la vindecare. sau preveniți simptomele pielii sensibile după cum urmează:

crema hidratanta

Cremele hidratante pot ajuta la reducerea uscăciunii fără a irita pielea sensibilă. Unele ingrediente pot funcționa foarte bine. Depinde de tipul de alergie

De exemplu, persoanele cu pielea foarte uscată pot fi eficiente cu creme care conțin uree sau acid lactic

Uleiuri precum untul de shea Sau uleiul de cocos poate funcționa bine. Dar cel mai bine este să încercați produsul pe o zonă mică de piele înainte de a-l aplica pe toată pielea afectată

Citiți povești interesante despre cum să alegeți :crema pentru piele

ovaz

Fulgii de ovăz pot ajuta la tratarea persoanelor cu piele sensibilă. Studiile arată că aplicarea unei soluții de ovăz pe piele poate ajuta la reducerea simptomelor precum erupțiile cutanate, pielea uscată și dermatita

Această metodă funcționează pentru că nu numai că tratează simptomele, dar ajută și la construirea barierei pielii. Aplicarea unei soluții de fulgi de ovăz pe pielea sensibilă poate ajuta la gestionarea simptomelor

Alte sfaturi

Persoanele cu piele sensibilă pot avea nevoie să reducă simptomele prin:

• Scăldat sau înmuiere pentru mai puțin de 10 minute
  • Evitați băile fierbinți. sau spălarea mâinilor cu apă fierbinte
  • Evitați parfumurile, detergenții sau alte substanțe chimice
  • Utilizați produse care nu conțin parfumuri. și a trecut certificarea de alergie
  • Evitați utilizarea substanțelor chimice pentru curățare
  • Mântuiește ușor în loc să freci pielea uscată
  • Încercați produsul pe o zonă mică a pielii înainte de a-l aplica pe o zonă mai mare

Păstrarea unei evidențe a utilizării regulate a produsului poate ajuta la excluderea posibilelor declanșatoare a simptomelor pielii. Dacă știi ce cauzează simptomele, ar trebui să încetezi să-l mai folosești și să faci un test de alergie

cauză

În multe cazuri, a avea pielea sensibilă nu este o problemă serioasă. Este mai probabil să apară din boli dermatologice minore sau alte probleme ale pielii în sine

Este ceva care se întâmplă în mod natural

Uneori, persoanele cu pielea sensibilă pot să nu aibă probleme de sănătate, caz în care pielea lor este predispusă la iritații

Mulți oameni își găsesc pielea iritată după atingere:

• lumina soarelui
  • vânt
  • vreme foarte rece
  • vremea este foarte calda

În plus, persoanele cu pielea sensibilă pot fi mai predispuse la alergii la anumite creme, produse cosmetice sau îmbrăcăminte

Pielea sensibilă poate apărea în mai multe moduri, inclusiv:

• erupție cutanată sau urticarie
  • roșu
  • senzație de căldură, modificări ale pielii care sunt cunoscute sau nu stiu
  • piele arsă

Dermatita atopica

Dermatita atopică a pielii apare după expunerea la ceva. Pielea devine roșie, umflată și mâncărime, în unele cazuri, poate provoca cearcăne. și poate fi un blister

Simptomele pot include:

• roșeață cu umflături sau nu umflat
  • erupție cutanată sau urticarie
  • piele uscată, crăpată
  • blister
  • o erupție întunecată

Simptomele pot dispărea de la sine dacă pacientul încetează să mai folosească produsul hipoalergenic. Cei care nu știu la ce sunt alergici ar trebui să consulte un dermatolog

piele uscata

Persoanele cu pielea uscată pot avea și pielea sensibilă. Pielea este mai sensibilă atunci când își pierde bariera de umezeală care o protejează de uscare

Pielea uscată poate apărea pe zonele afectate, cum ar fi mâinile, fața și brațele

Hidratarea pielii va preveni uscarea acesteia. aplicarea cremei pentru piele Și o cremă de față hidratantă poate ajuta la prevenirea simptomelor

dermatită

Dermatita este o afecțiune care provoacă piele uscată, mâncărime, pete, însă simptomele pot varia de la o persoană la alta

dermatita rozacee

Persoanele cu rozacee pot avea pielea roșie. și vene clar vizibile În special pe față.La unele persoane, pielea poate forma mici pustule

Faceți-vă pielea sănătoasă cu suplimente naturale. Citiți mai multe aici