de ce urinarea frecventă

10.11.2021 0 Comments

Urinarea frecventă este durere atunci când urinează mai des decât de obicei. Acest lucru afectează viața de zi cu zi, somnul și poate fi un simptom al bolii

Mulți oameni care urinează frecvent medical Dacă urinați mai mult de trei litri, aceasta se numește poliurie, dar majoritatea cauzelor sunt ușor de tratat

Dar uneori, urinarea excesivă poate fi un simptom al unei boli grave. Diagnosticarea precoce poate ajuta la prevenirea și tratarea acesteia mai rapid

urinare frecventă sau urinare frecventă

Persoana medie urinează de 6-7 ori în 24 de ore, iar urinarea mai frecventă poate fi considerată frecventă. Pentru fiecare persoană va fi diferit. Va fi o problemă doar dacă va afecta calitatea vieții. Urinarea frecventă poate fi rezolvată prin exercitarea mușchilor pelvieni. Dar dacă există și o boală precum diabetul, aceasta trebuie tratată

Urinați des, cât de des este normal?

Urinatul este eliminarea de către organism a lichidelor și a deșeurilor. Urina conține apă, acid uric, uree, toxine și deșeuri filtrate din organism de către rinichi

Urina va rămâne în vezică până când este plină și va începe să doară când urinează. iar urina iese

Urinarea frecventă nu este incontinență urinară. Incontinența urinară este incontinența urinară. Persoana obișnuită urinează de 6-7 ori în 24 de ore.. Urinarea de mai mult de 7 ori în 24 de ore atunci când bea aproximativ doi litri de apă pe zi este considerată urinare frecventă

Dar fiecare persoană este diferită. Ar trebui să vă adresați medicului dumneavoastră dacă aveți chef să urinați prea des. Copilul va avea o vezică mai mică. prin urmare urinând mai des decât adulții

cauze ale urinarii frecvente

Urinatul este un proces complicat. implicate în multe sisteme ale corpului Există multe modificări care fac sistemul urinar să funcționeze mai mult

Cauze ale urinarii frecvente, cum ar fi consumul excesiv de alcool mai ales dacă are cofeină sau alcool. face multă urinare Dacă este noaptea, îți tulbură somnul. Dar urinarea frecventă poate fi și un obicei

Sau ar putea fi un simptom al rinichilor și ureterelor. Boli ale vezicii urinare sau alte boli precum diabetul, diabetul insipid, sarcina sau boala de prostată

altele precum

• anxietate
  • diuretice
  • Alimente și băuturi diuretice
  • Accident vascular cerebral sau boală a creierului și a sistemului nervos
  • inflamația tractului urinar
  • tumoare pelviană
  • inflamația peretelui vezicii urinare
  • vezica se strânge singură provocând urinare bruscă
  • cancerul vezicii urinare
  • pietre la rinichi sau la vezica urinara
  • incontinenta urinara
  • stricturi uretrale
  • zona pelviana lumina precum tratamentul cancerului
  • Colită ulcerativă
  • boală cu transmitere sexuală cum ar fi infecția fungică

Urinare frecventa

Principalul simptom este urinarea frecventă. Dacă există și alte simptome, poate exista o altă boală care poate fi mai gravă

De exemplu, urinarea târziu în noapte poate fi un simptom al diabetului zaharat sau al insipidului

Alte simptome includ

• durere sau disconfort la urinare
  • urină sângeroasă tulbure sau neobișnuit de colorate
  • mai puțin control al vezicii urinare sau incontinență urinară
  • Dificultate la urinare, în ciuda efortului
  • Lichidul care iese din vagin sau penis
  • foame frecventă, sete frecventă
  • febră, frisoane
  • durere în partea inferioară a spatelui sau a taliei

dacă există alte simptome Dacă urinarea frecventă vă afectează stilul de viață, ar trebui să consultați un medic

Urinare frecventa Poate reprezenta o inflamație a rinichilor. Leziuni renale permanente netratate. și agenți patogeni care provoacă infecții Poate pătrunde în sânge și poate infecta alte organe. fatal

Diagnosticul durerii frecvente de urinare

Medicul va face un istoric și va face un examen fizic. Întrebați despre frecvența urinării și alte simptome, cum ar fi

• Urinarea frecventă, de exemplu, când a început? Ce s-a schimbat? și de obicei la ce oră din zi
  • medicamente obișnuite
  • câtă apă să bei
  • urină decolorată Se blochează mirosul și urina?
  • Câtă cofeină sau alcool bei? Și s-a schimbat recent?

alte examene

• test de urină pentru anomalii ale urinei
  • Ecografia pentru a analiza anomaliile renale
  • Scanare cu raze X sau CT a abdomenului și pelvisului