Fisura anala

06.09.2021 0 Comments

Ce este o rană perforată pe marginea anusului?

Ulcerele anale sau fisurile anale sunt mici tăieturi. pe mucoasa anusului Crăpăturile pielii provoacă dureri severe și unele sângerări roșii aprinse în timpul și după mișcarea intestinală. Uneori, fisura poate fi suficient de adâncă pentru a dezvălui țesutul muscular de dedesubt

Ulcerele periorbitale nu sunt de obicei o afecțiune gravă. se poate întâmpla oamenilor de toate vârstele și se găsește adesea la sugari și copii mici. Acest lucru se datorează faptului că constipația este o problemă comună la aceste grupe de vârstă

În cele mai multe cazuri Simptomele se rezolvă de la sine în patru până la șase săptămâni. În cazul în care rana perinatală persistă mai mult de opt săptămâni considerată o rană cronică

Anumite tratamente pot ajuta la promovarea vindecării și la ameliorarea durerii. inclusiv calmante pentru scaune și analgezice topice

Dacă leziunea perinatală nu se ameliorează cu aceste tratamente Este posibil să aveți nevoie de o intervenție chirurgicală. Sau medicul dumneavoastră poate avea nevoie să diagnosticheze alte tulburări care pot cauza această leziune

Simptomele unui ulcer perforat pe marginea anusului

Leziunile perinatale de pe marginea anusului pot provoca unul sau mai multe dintre următoarele simptome:

• Ruptura pielii din jurul anusului
  • un mic bulgăre de piele lângă lacrimi
  • Durere acută în zona anală în timpul mișcărilor intestinale
  • pete de sânge pe scaun
  • arsuri sau mâncărimi în zona anală
  • Ce cauzează o rană perforată pe marginea anusului??

Perforația pe marginea anusului apare de obicei atunci când defecarea este mare și dură. constipație cronică sau diaree frecventă Acest lucru poate provoca ruperea pielii din jurul anusului. Alte cauze comune includ:

• apar în timpul nașterii
  • Boala inflamatorie intestinală (IBD), cum ar fi boala Crohn
  • Scăderea fluxului sanguin în zona anală
  • Sfincterul anal este prea strâns sau strâns
  • În unele cazuri, simptomele pot dezvolta

• cancer anal
  • HIV
  • tuberculoză
  • sifilis
  • herpes
  • Herpes pe gură sau doar cancre, așa că citiți aici

Cine este expus riscului de ulcere perinatale?

Ulcerele periorbitale sunt frecvente în copilărie. Adulții mai în vârstă sunt mai predispuși la perforarea marginii anusului din cauza fluxului sanguin redus în zona anală. și în timpul și după naștere Femeile sunt, de asemenea, expuse riscului de perforare a marginii anusului din cauza tensiunilor în timpul nașterii

Persoanele cu IBD au, de asemenea, un risc mai mare de a dezvolta un ulcer perinatal. Inflamația care apare în mucoasa intestinelor face ca țesuturile din jurul anusului să fie mai predispuse la rupere

Persoanele cu constipație frecventă Există, de asemenea, un risc mare de perforare pe marginea anusului. Dar scaunele dure sunt cea mai frecventă cauză a leziunilor perforate pe marginea anusului

remediu