Gua Sha: beneficii și efecte secundare

22.12.2021 0 Comments

ce este gua sha

Gua Sha este ceva care vine din natură. Este o terapie alternativă care masează pielea pentru a îmbunătăți circulația sângelui. Ga Sua este un remediu chinezesc antic cu efecte speciale care promovează sănătatea. și ajută la ameliorarea diferitelor dureri cronice

în tratament gua sha Medicul va freca pielea cu mișcări scurte sau lungi pentru a stimula circulația în capilare. Acest lucru va crește fluxul de sânge. lovind-o cu o unealtă numită aparat de frământare Medicul va aplica un ulei de masaj pe piele și apoi va folosi un instrument pentru a freca pielea înainte și înapoi pe verticală

Gua Sha își propune să manipuleze energia din organism cunoscută sub numele de chi, despre care medicii cred că ajută la reducerea inflamației. Inflamația provoacă simptome ale unei boli cronice. Frecarea pielii ajută la spargerea acestei energii. Reduce inflamația și ameliorează simptomele

Gua Sha se foloseste pentru tratarea soldurilor, spatelui, gatului, bratelor si picioarelor.Este un tratament usor in special pentru fata. Medicul va începe cu o presiune ușoară și va începe să adauge mai multă greutate pentru a vedea cât puteți lua

gua sha terapeutic

Gua Sha reduce inflamația. Este adesea folosit în tratamentul durerii cronice, cum ar fi artrita și fibromialgia. inclusiv punctele dureroase și durerile articulare

Gua Sha va ajuta la tratarea simptomelor următoarelor boli:

1. Virusul hepatitei B

Hepatita B este o infecție cauzată de inflamația ficatului Ficatul este afectat și ficatul este cicatrici. Cercetările sugerează că gua sha poate ajuta la reducerea simptomelor hepatitei cronice

2. migrenă

Dacă migrenele dumneavoastră nu răspund la medicamentele generice Gua Sha poate ajuta

3. ingurgitarea sânilor

Îngrădirea sânilor este o afecțiune pe care o întâmpină multe femei care alăptează. Când sânul este înfundat cu lapte Se întâmplă în prima săptămână de alăptare sau departe de copil din orice motiv. Sânul se va umfla și va doare. Acest lucru îngreunează copilul să bea lapte. Acesta este un simptom temporar. care masaj gua sha poate ajuta

4. dureri de gat

Gua Sha este eficient în tratarea durerilor cronice de gât. Măsurați eficacitatea acestei metode terapeutice. Cei 48 de participanți au fost împărțiți în două grupuri. Un grup a tratat durerile de gât cu gua sha. Un alt grup a tratat durerile de gât cu plasturi de căldură. După o săptămână, participanții tratați pentru dureri de gât cu gua sha au avut mai puțină durere în comparație cu celălalt grup fără gua sha

5. Tulburări neurologice care provoacă spasme

Boala ticului, sau tulburarea neurologică, provoacă spasme, cum ar fi spasme faciale, tuse și tuse. Potrivit unui studiu de caz, gua sha combinat cu alte terapii s-a dovedit că reduce simptomele ticului

6. perioada premenopauza

Faza de premenopauză apare la femeile care se apropie de perioada menopauzei. Aveți următoarele simptome:

• nu pot să dorm
  • Menstruație neregulată
  • nerăbdător
  • Obosit
  • bufeuri

Cu toate acestea, un studiu a constatat că gua sha poate ajuta la reducerea simptomelor de premenopauză la unele femei

Studiul, testat pe 80 de femei aflate în premenopauză, a fost o cohortă de persoane tratate cu gua sha plus alte terapii timp de 15 minute pe săptămână timp de 8 săptămâni. Grupul de control a primit numai tratament

Din rezumatul rezultatelor studiului experimental Grupul de tratament combinat a raportat rate mai scăzute de simptome, cum ar fi insomnie, anxietate, oboseală, dureri de cap și bufeuri, comparativ cu celălalt grup. Cercetătorii cred că gua sha este sigur. și eficient cu astfel de sindroame

Efecte secundare Gua Sha

Vindecarea naturală cu Gua Sha este considerată sigură. nu provoacă durere Dar poate provoca modificări ale pielii din cauza frecării și răzuirii de la dispozitivul de masaj. Vasele de sânge mici de lângă suprafața pielii se pot rupe. Poate provoca vânătăi ale pielii și sângerări ușoare. Vânătăile vor dispărea în 1-2 zile

Unele persoane pot avea o gropiță temporară în piele de la tratamentul cu gua sha

Dacă există cazuri de sângerare, există riscul de infecție în fluxul sanguin. Este important ca personalul medical să omoare dispozitivul după ce au tratat fiecare pacient

Evitați tratamentul cu gua sha în decurs de 6 săptămâni după operație

Pacienții care iau anticoagulante sau tulburări de coagulare a sângelui nu sunt potriviți pentru terapia gua sha

Concluzie

Când tratamentul simptomatic obișnuit este ineficient Cercetările sugerează că terapia gua sha poate îmbunătăți simptomele

Tratamentul cu această metodă poate fi o soluție simplă. Dar ar trebui să primească tratament numai din medicina tradițională chineză. Acest lucru asigură că este sigură și adecvată. Sunt încă necesare cercetări în acest sens. Dar poate exista un mic risc care apare din masaj

Cei care doresc să aibă această terapie trebuie să se asigure că vindecătorul are un certificat de terapie gua sha. Certificatul asigură că tratatorii au cunoștințe de bază despre tratament. S-a demonstrat că terapia medicală specializată reduce simptomele vânătăilor și afecțiunilor excesive