Loperamidă

22.10.2021 0 Comments

Ce este Loperamida?

Loperamida este utilizată pentru ameliorarea diareei acute. și diaree cronică care nu este cauzată de infecție Acest lucru reduce mișcarea tractului digestiv și reduce secrețiile. care are un mecanism de acțiune care inhibă peristaltismul intestinal și reduce cantitatea de apă din scaun Acest lucru face ca fotografierea să fie din ce în ce mai puțin frecventă. reduce diareea Acest medicament are relativ puține efecte secundare. Nu creează dependență, deoarece este foarte puțin absorbit în fluxul sanguin și creier prin peretele intestinal. Dar este foarte toxic pentru funcția inimii. Poate provoca aritmii severe și alte afecțiuni, cum ar fi edem pulmonar și cerebral. incontinenta urinara și cheaguri de sânge în picioare etc

Imodium

Imodium este numele de marcă pentru Loperamide, un medicament antidiareic. Medicamentul ajută la încetinirea contracției tractului digestiv. folosit pentru tratarea gastroenteritei enterita cronica și sindromul intestinului scurt Acest medicament nu este potrivit pentru persoanele cu transfuzii de sânge

Ce afecțiuni tratează Loperamida?

Loperamida poate fi utilizată pentru a ameliora diareea prin reducerea mișcărilor intestinale. Este utilizat pentru a trata diareea necomplicată la adulți. folosit pentru a reduce cantitatea de deșeuri După o perioadă de abstinență de la operația de ileon sau colon folosit pentru a trata deshidratarea (deshidratare) și lipsa electroliților (electrolit) Da

Forma de dozare a loperamidei

Loperamida este disponibilă sub formă de capsule, tablete, 2 mg. și 1 mg medicament lichid./ 5 ml., 1 mg./ 60 ml., 1 mg./ 90 ml., și 1 mg./ 120 ml.

Doza de loperamidă

Consultați-vă întotdeauna cu medicul dumneavoastră sau cu farmacistul atunci când utilizați acest medicament. Pentru a obține informațiile corecte despre dozare și cel mai bun efect, este necesară doza de loperamidă pentru adulți pentru diaree. Inițial, 4 mg pe cale orală, apoi 2 mg o dată timp de 5 zile până la ameliorarea simptomelor, apoi luați doza obișnuită de 6-8 mg pe zi și nu utilizați mai mult de 16 mg pe zi și doza terapeutică. diaree cronică este să începeți să luați medicamentul 4 mg, apoi să luați câte 2 mg la un moment dat, până când simptomele dispar Doza zilnică uzuală este de 4-8 mg în doze divizate. Și nu utilizați mai mult de 16 mg pe zi.Doza pentru tratamentul diareei normale la copiii de 6-12 ani poate fi luată de la 0 pe zi.08 la 0.24 mg, în funcție de greutatea copilului (1 mg oral / 10 kg greutate corporală) în 2 sau 3 prize divizate; copii 6-8 ani, 2 mg de două ori pe zi; copii 8-12 ani pe cale orală. 2 mg de trei ori pe zi.Medicamentul nu este recomandat pentru utilizare la copiii sub 6 ani pentru diaree cronică. Doza pentru copii nu a fost stabilită

Cum păstrez Loperamida?

Când păstrați Loperamide, citiți întotdeauna eticheta sau întrebați mai întâi farmacistul, deoarece unele mărci de Loperamide pot avea diferite metode de depozitare, iar Loperamida nu trebuie ținută la îndemâna copiilor și a animalelor de companie. Pentru că dacă copiii și animalele de companie îl mănâncă, poate fi periculos. prin păstrarea la temperatura camerei Evitați expunerea medicamentului la lumina soarelui sau la umiditate. Pentru a preveni deteriorarea medicamentului, acest medicament nu trebuie depozitat în baie sau în congelator. când medicamentul expiră Dacă nu este nevoie de medicamente, medicamentul trebuie eliminat în mod corect. Pentru a elimina medicamentul, acesta nu trebuie aruncat în toaletă sau scurgere. Cu excepția cazului în care medicul sau farmacistul vă recomandă să-l aruncați

Efecte secundare ale loperamidei

Efectele secundare ale medicamentului pot include erupții cutanate, urticarie, febră, umflare a feței, buzelor, limbii și gâtului, diaree, răgușeală, bătăi rapide sau neregulate ale inimii, dificultăți de respirație, oboseală ușoară rezultată dintr-o reacție alergică la medicament. Gură uscată, amețeli, letargie, amețeli, dureri de cap, greață, vărsături, senzație de constrângere, arsuri la stomac, flatulență, constipație, dureri abdominale, dureri abdominale. Poate exista slăbiciune, oboseală și poate avea o obstrucție a colonului. se umfla si putrezeste

Cum se utilizează Loperamidă

Când utilizați Loperamide, se recomandă să citiți instrucțiunile de utilizare. și utilizați cu strictețe medicamentul așa cum este menționat pe etichetă Nu utilizați mai mult sau mai puțin din doza decât este indicat. Și nu ar trebui să luați acest medicament mai mult de 1 săptămână la rând. Dacă aveți scaune cu sânge sau diaree și simptomele nu se ameliorează în 2 zile, consultați un medic

Precauții în timpul utilizării Loperamidei

Loperamida este avertizată atunci când o utilizați. Spuneți medicului dumneavoastră dacă consumatorul de droguri este un copil sau o persoană în vârstă. Acest lucru se datorează faptului că medicamentul poate avea mai multe efecte secundare asupra copiilor și vârstnicilor. Și înainte de a utiliza medicamentul, pacientul ar trebui să bea apă și să primească nutrienți numai Prin utilizarea acestui medicament, există efecte secundare care pot provoca somnolență. prin urmare, nu trebuie să conduceți vehicule și să folosiți utilaje Alte istorice medicale trebuie raportate. și un istoric de alergie la medicamente, alergie alimentară, blană, colorant sau conservant. Inclusiv dacă informații despre alte medicamente Sunt utilizate atât medicamente pe bază de rețetă, cât și fără prescripție medicală, vitamine, suplimente alimentare și remedii pe bază de plante. Nu utilizați niciun medicament și consultați-vă medicul dacă scaunele dumneavoastră sunt negre. sau au mucus cu sânge Acest lucru poate fi cauzat de disfuncție hepatică, febră și diaree de mai mult de 2 zile sau dureri abdominale severe, balonare și umflături și dacă există boală inflamatorie a intestinului. boală inflamatorie intestinală severă Enterita pseudomembranoasă este o dizenterie, boală hepatică, disfuncție hepatică. sau boala inflamatorie a intestinului cu ulcere, balonare, ar trebui să spuneți medicului dumneavoastră pentru sfaturi despre cum să utilizați medicamentul. Acest lucru se datorează faptului că utilizarea medicamentelor poate agrava aceste boli. Dacă uitați să luați o pastilă, utilizați-o imediat ce vă amintiți. Dacă este aproape timpul pentru următoarea doză Sari peste doza urmatoare fara a dubla doza. Dacă cumpărați medicamente orale iar simptomele nu s-au îmbunătățit în 2 zile, consultați un medic Dacă ați luat medicamentul timp de 5 zile și simptomele nu s-au îmbunătățit, trebuie să vă informați medicul. Consultați-vă întotdeauna medicul înainte de a utiliza acest medicament dacă alăptați, sunteți însărcinată sau intenționați să rămâneți gravidă. sau alăptarea

Ce ar trebui să fac dacă depășesc doza de Loperamidă prescrisă de medicul meu?

Dacă loperamida este luată în exces față de doza prescrisă de medicul dumneavoastră. Pacientul trebuie dus imediat la camera de urgență. Utilizarea excesivă a medicamentului poate provoca efecte cardiace grave, cum ar fi prelungirea intervalului QT, torsada vârfurilor, stop cardiac. și poate muri Dacă se ia mai multă loperamidă decât a fost prescris de medicul dumneavoastră. Antidotul loperamidei este de obicei administrat de naloxonă, acțiunea loperamidei durează de obicei mai mult decât acțiunea naloxonei, este necesară naloxona repetată și trebuie urmărită monitorizarea sistemului nervos central (depresia SNC) și monitorizarea atentă a pacientului timp de cel puțin 48 de ore

Link folosit

https://th.wikipedia.org/wiki/%E0%B9%82%E0%B8%A5%E0%B9%80%E0%B8%9E%E0%B8%A3%E0%B8%B2%E0%B9%84%E0%B8 %A1%E0%B8%94%E0%B9%8C