Lucruri pe care ar trebui să le știți despre extracția dentară

30.11.2021 0 Comments

De obicei sunt mulți adolescenți. Și unor adulți trebuie să li se extragă molari de minte. Dar dinții sunt extrași și din alte motive

carii excesive Dinții infectați și dinții stivuiți toți necesită extracția dentară. Cei care se pregătesc să aibă aparat dentar poate avea nevoie, de asemenea, să li se îndepărteze unul sau două aparate dentate pentru a face loc celuilalt dinte pe măsură ce acesta se mișcă la locul său. Poate fi necesar să îndepărtați protezele dentare din gură. pentru a-și menține sănătatea orală

Se efectuează extracția dentară. și supravegheat de un dentist sau chirurg bucal Și obținerea unui tratament stomatologic este o procedură relativ rapidă în ambulatoriu. Cea mai mare parte a durerii este ameliorată prin injectarea anesteziei locale. Extracția dinților vizibili este o procedură simplă, dar dintele rupt se află sub suprafață. Sau să fii lovit, rupt, ciobit, necesitând o intervenție chirurgicală mai complicată decât de obicei

Prețuri pentru îndepărtarea molară sau alte poziții

Costul extracției dentare variază în funcție de starea dintelui. Extracția dentară simplă are de obicei un preț mediu de aproximativ 1.000 de baht sau mai mult, iar dinții care nu pot fi extrași în mod normal vor fi mai scumpi în funcție de dificultatea extracției

Dinți care nu pot fi extrași în mod normal Poate să nu iasă din gingii, să crape, să nu se rupă sau să aibă alte imperfecțiuni. Costul extracției dentare începe de la aproximativ 3.000 de baht sau mai mult

Cu toate acestea, costul tratamentului stomatologic poate varia de la o zonă la alta. Acest lucru poate fi mai ieftin sau mai scump. in functie de metoda de operare și costul vieții în acea zonă

Cum se extrage un dinte?

înainte de a prescrie proceduri de tratament Medicul dentist va efectua o radiografie a dinților. Vă rugăm să spuneți stomatologului dumneavoastră despre medicamentele pe care le luați. Inclusiv vitamine, suplimente alimentare și medicamente care sunt vândute în farmaciile generale

ar trebui să informeze medicul dentist că ați primit Bifosfonat? Pentru că medicul dentist trebuie să stabilească un plan de tratament. Deoarece medicamentul are efect asupra osteoporozei

În plus, vă rugăm să vă informați medicul dentist despre următoarele condiții:

• defect cardiac congenital
  • Diabet
  • boală de ficat
  • boala tiroidiană
  • boală de rinichi
  • tensiune arterială crescută
  • utilizați o articulație protetică
  • valve cardiace deteriorate
  • boala suprarenală
  • Imunodeficiență
  • antecedente de endocardită bacteriană

Medicul dentist va verifica dacă starea generală de sănătate a pacientului este pregătită pentru a fi supusă extracției dentare. și poate fi nevoit să prescrie antibiotice dacă acestea sunt disponibile

• Operația durează mult
  • aveți o infecție sau un sistem imunitar slab
  • Există unele afecțiuni medicale specifice

Vă rugăm să țineți cont de următoarele în ziua extracției dentare pentru a vă asigura că procesul de vindecare decurge bine

• Dacă este necesară anestezia intravenoasă (IV), purtați o cămașă cu mâneci scurte sau îmbrăcăminte largi și nu mâncați sau beți cu 6-8 ore înainte de programare
  • Fumatul interzis
  • Anunțați medicul dentist dacă sunteți răcit. din cauza nevoii de a amâna programarea la dentist
  • Spuneți stomatologului dumneavoastră dacă aveți greață sau vărsături cu o seară înainte de extracția dentară. pentru ca medicul să ajusteze planul de tratament sau să amâne programarea
  • Dacă există anestezie Vă rugăm să vă asigurați că cineva vă poate duce acasă

Cum este procedura de extracție a dinților?

Extracția dintelui va fi mai dificilă sau mai ușoară în funcție de starea dintelui care este clar vizibil. Sau care este starea de a fi afectat de trecut?

extracție ușoară a dinților

Pacientul va primi anestezie locală. Acest lucru va face ca zona din jurul dintelui să amorțeze, astfel încât să puteți simți doar presiunea. dar nu simțea durerea în timpul procedurii Prin urmare, stomatologii folosesc instrumente numite lifturi pentru a slăbi dinții și forceps pentru a extrage dinții

extracția dentară prin disecție

Medicul dumneavoastră vă va administra un anestezic local. și anestezic intravenos Acest lucru va face pacientul calm și relaxat, sau dacă medicamentul este calmat. Acest lucru va face pacientul inconștient în timpul procedurilor orale ale dentistului