Medicament pentru durerea de stomac

21.09.2021 0 Comments

Majoritatea durerilor de stomac pot dispărea de la sine și sunt ușoare, însă dacă durerea este severă și cronică, poate fi un semn al unei probleme de sănătate. și trebuie să fie diagnosticat de un medic

Simptomele comune care însoțesc adesea durerea abdominală includ:

• flatulență (gaze în stomac)
  • eructat
  • indigestie
  • disconfort la stomac
  • constipație
  • disconfort toracic
  • Durerea abdominală este în general cauzată de

• sindromul premenstrual
  • dureri menstruale la femei
  • indigestie
  • Infecții ale stomacului, cum ar fi gastroenterita
  • gaze în stomac
  • gastrită
  • aciditate
  • constipație
  • alergie alimentară sau alergie alimentară
  • intoxicație alimentară
  • Iată o listă cu 15 medicamente care pot ajuta la ameliorarea durerilor de stomac din diverse cauze

1. cimeticonă

Tratează durerile de stomac cauzate de gazele din stomac

nume de marcă – Gaz-X

componentă – Simeticonă

Produsele Gas-X sunt folosite pentru a ameliora simptomele excesului de gaze, cum ar fi eructațiile, balonarea și senzația de colici. Disconfort în stomac sau intestine Simeticona poate ajuta la dizolvarea bulelor de gaz din intestine

mărimea porției Mestecați 1 până la 2 comprimate după cum este necesar după masă sau la culcare, dar nu luați mai mult de 4 comprimate în 24 de ore, cu excepția cazului în care vi se recomandă acest lucru. si ingrijirea medicului

2. antiacid

nume de marcă – Alamag și alții

componentă – Hidroxid de aluminiu și magneziu

Acest antiacid este utilizat pentru a trata simptomele acidului gastric excesiv, cum ar fi durerea de stomac, greața și indigestia. Antiacidele pot funcționa rapid. pentru a reduce aciditatea stomacului Antiacidele lichide tind să acționeze mai repede decât tabletele sau capsulele

Cantitate – Luați acest medicament pe cale orală. Se iau de obicei după mese și la culcare, după cum este necesar. Urmați instrucțiunile de pe pachet. sau utilizați conform indicațiilor medicului Dacă nu sunteți sigur de oricare dintre aceste informații, consultați-vă medicul sau farmacistul

3. Famotidina

Ajută la tratarea durerilor de stomac din cauza excesului de acid din stomac

nume de marcă – Pepcid AC și alții

componentă – Famotidina

Famotidina este utilizată pentru a trata ulcerele din stomac și intestine și pentru a preveni revenirea ulcerelor intestinale după ce s-au vindecat. Acest medicament este, de asemenea, utilizat pentru a trata problemele stomacului. și anumite esofag (cum ar fi esofagita erozivă, BRGE, sindromul Zollinger-Ellison).Acest medicament acționează prin reducerea cantității de acid din stomac. Acest lucru poate ajuta la ameliorarea simptomelor precum tuse persistentă, dureri de stomac, arsuri la stomac și dificultăți la înghițire.Famotidina face parte dintr-o clasă de medicamente numite blocante H2

Cantitate – Luați acest medicament pe cale orală, conform indicațiilor medicului dumneavoastră. De obicei, de 1 până la 2 ori pe zi Dacă utilizați acest medicament de 1 dată pe zi, de obicei la culcare

4. Ranitidină

Este un remediu pentru durerile de stomac. din cauza excesului de acid

nume de marcă – Zantac 75

componentă – Ranitidină

Ranitidina, cunoscută ca un blocant H2, acționează prin reducerea cantității de acid din stomac. Este utilizat pentru prevenirea și tratarea arsurilor la stomac. si alte simptome cauzată de prea mult acid în stomac

Dozare – Pentru ameliorarea arsurilor la stomac. Și indigestie acidă, luați 1 tabletă și beți multă apă. Acest medicament este luat pe cale orală și înghițit întreg, fără a mesteca

pentru a preveni arsurile la stomac și indigestie acidă: Luați Ranitidină cu 30-60 de minute înainte de a mânca sau a bea alimente care pot provoca indigestie

5. Docusate

Este un remediu pentru durerile de stomac cauzate de constipatie

nume de marcă – Cellubril, Doslax

componentă – Dioctil sulfosuccinat de sodiu

Produsul Docusates Pulbere anionica Acest medicament actioneaza ca un laxativ usor. înmoaie scaunul prin creşterea acumulării de apă în intestine

6. Bisacodil

trata durerile de stomac din cauza constipatiei severe sau cronice

nume de marcă – Dulcolax, Conlax

componentă – Bisacodil

Produsele Bisacodyl au efect de curățare. Prin urmare, este iritant pentru mucoasa intestinală. și stimulează funcția de excreție în colon

Cum să mănânci – Luați câte 1 tabletă de fiecare dată cu apă caldă înainte de culcare

7. Loperamidă

Tratați spasmele stomacului din cauza diareei

nume de marcă – Imodium

componentă – Loperamidă

Acest medicament este utilizat pentru a trata diareea bruscă. Funcționează prin încetinirea mișcării intestinelor. scăderea numărului de mișcări intestinale și face scaunul mai puțin apos

mărimea porției – 2 comprimate pe zi dimineata si o data seara

Nu consumați alcool în timp ce utilizați acest medicament

8. bismut

Alina durerile de stomac din cauza diareei

nume de marcă – Kaopectat, Peptobismol

componentă – Subsalicilat de bismut

Bismutul este un medicament antidiareic care acționează prin reducerea sintezei PG în mucoasa intestinală. cu secretie de clor si scaderea pierderii de apa din intestine

Dozare – Folosit ca sedativ 60 ml. la fiecare 6 ore

9. Aleve

nume de marcă – Bayer’s Aleve

componentă – Naproxen de sodiu

Aleve (Naproxen), mai cunoscut sub numele de naproxen, este un medicament antiinflamator nesteroidian (AINS) disponibil fără prescripție medicală OTC. Aleve este disponibil sub formă de tablete, tablete și tablete. Poate fi folosit pentru a calma durerea. menstruație

Aleve se ia de obicei la fiecare 8-12 ore, conform indicațiilor medicului sau farmacistului

Preț – Un pachet care conține 320 de capsule costă aproximativ 25 USD

10. teolat de prometazină

Acest medicament previne durerile de stomac. din cauza greață și vărsături

nume de marcă – Avomine

componentă – teolat de prometazină

Acest medicament are un efect anticolinergic central. Prin urmare, are un efect anti-vărsături. Această sare de prometazină are un efect mai puțin sedativ. și are o durată mai mare de acțiune

Vă rugăm să utilizați acest medicament conform recomandărilor medicului dumneavoastră sau farmacistului

11. lactat

Este un remediu pentru indigestie și intoleranță ușoară la lactoză

nume de marcă – Lactaid

componentă – enzime digestive

Acest produs este un supliment enzimatic folosit pentru a ajuta persoanele care au dificultăți în digerarea laptelui. si alte produse lactate (intoleranta la lactoza).Lactoza este un tip de zahar care se gaseste in produsele lactate. În mod normal, organismul produce enzima lactază pentru a ajuta la digerarea lactozei. Intoleranța la lactoză apare atunci când organismul produce cantități mici de enzimă lactază. sau deficiențe de sănătate

mărimea porției – Luați câte 1 tabletă de fiecare dată înainte de mese

12. Dipep

Este un remediu pentru indigestie

nume de marcă – Dipep

componentă – Enzime digestive, cum ar fi Pepsina, Papaina, Diastaza fungică și Celulaza

Acest medicament este utilizat pentru a trata indigestia. cu acţiunea pepsinei Pepsina este o enzimă care descompune proteinele în peptide mai mici (adică proteaze), care sunt produse în stomac. Și este principala enzimă digestivă din sistemul digestiv uman care ajută la digerarea proteinelor din alimente. Pepsina digeră foarte bine proteinele

Papaina extrasă din papaya este o enzimă care descompune proteinele din stomac. Și ajută și la digestia cărnii

Ciupercile diaste sunt capabile să digere alimente care ajută la digestia carbohidraților. Ajută la digestia amidonului, carbohidraților, grăsimilor și proteinelor, iar celulaza este o substanță importantă care joacă un rol important în digestie

mărimea porției – Luați câte 1 tabletă de fiecare dată înainte de mese

13. Ashokarishta

Este un medicament care tratează durerile abdominale de la menstruație

nume de marcă – Dabur Ashokarishta

componentă – Extractele de scoarță de Ashoka includ Ashoka, Dhataki, Musta, Haritaki și Amlaki ca ingrediente principale

Este util în special în reducerea crampelor menstruale și a altor substanțe

mărimea porției – Luați aproximativ 2 linguri de două ori pe zi, de obicei înainte de mese

14. Zandu Pancharishta

nume de marcă – Zandu Pancharishta

componentă – diverse extracte din plante ayurvedice

Este un medicament lichid pentru a crește funcționarea sistemului digestiv. și apetitul general al organismului.Conține Draksha sau stafide pentru a crește capacitatea organismului de a produce mișcări normale ale intestinului. și pentru a reduce nivelul de stres din organism

Dozare – Luați 2 linguri de medicament pentru cele mai bune rezultate. Trebuie consumat de două ori pe zi după mese

15. Sirop Haslab Digesto

nume de marcă – Sirop Haslab Digesto

componentă – Nux Vomica 1x, Cinchonaofficinallis 1x, Hydrastis Can 1x, Carbo vegetabilis 3x, Zingiber Off 1x, Natrum Carb 1x, Ocimum Sanctum 1x, Lycopodium 1x, Allium Sativum 1x, Mentha Piperita 1x

Acest medicament ameliorează durerile de stomac din indigestie. și mâncați după sfatul medicului sau farmacistului

Rezumatul medicamentelor pentru tratarea durerilor abdominale

Durerea abdominală poate fi cauzată de o varietate de motive. Prin urmare, medicamentul (OTC) trebuie selectat în funcție de simptome. Cu toate acestea, consultați un medic. sau farmacistul să aleagă medicamentul potrivit și din informațiile prezentate mai sus Brandul nu este important. egal cu elementul Pentru că compoziția este o substanță care acționează pentru ameliorarea simptomelor. Dar pot exista diferite nume de marcă

Țineți minte că dacă aveți o durere de stomac care nu poate fi ameliorată cu aceste medicamente generice sau OTC sau nu se ameliorează. sau au simptome severe ar trebui să vedeți imediat un medic Acesta ar putea fi un semn al unei afecțiuni grave