Medicament pentru gastrită

04.10.2021 0 Comments

cauzele gastritei

Gastrita este cauzată de secreția excesivă de acid din stomac. Inclusiv mucoasa stomacului și a intestinelor are o rezistență redusă la acid. poate provoca ulcere gastrice Și acum a constatat că există mulți factori care provoacă gastrita, cum ar fi infecția cu Helicobacter Pylori (Helicobactor Pylori), consumul de alimente sau substanțe străine care provoacă iritații la nivelul stomacului și intestinelor. Inclusiv obiceiurile alimentare proaste, fumatul, care crește șansa de a provoca ulcer duodenal. și poate fi cauzată de gândire excesivă, stres, insomnie, odihnă insuficientă stres, depresie, anxietate, iritabilitate În prezent, tratamentul H.pylori, care este o bacterie din stomac Cauza ulcerului gastric si cancer de stomac Cel mai bun a constat în utilizarea a trei medicamente: două antibiotice combinate cu utilizarea de antiacide. sau învelișul gastric fie Această metodă poate vindeca mai mult de 90 la sută dintre pacienți

simptome de gastrită

Simptomele gastritei sunt dureroase și dispar. De mai multe ori pe zi cu dureri arzătoare, dureri arzătoare, colici sau senzație de constrângere sub limbă. Acest lucru va provoca simptome înainte de a mânca sau după ce ați mâncat o nouă masă. și stomacul gol care atunci când mănâncă sau luând antiacide Durerea va fi ușurată

Complicații

Gastrita pare a fi o boală benignă. Dar dacă nu este tratat și îngrijit corespunzător Vă poate face simptomele mai severe și poate provoca gastrită cronică. Poate duce la sângerare la stomac. Prin apariția sângerării în stomac, vor exista scaune negre. sau vărsături de sânge care arată ca cafeaua măcinată amestecată cu Pot exista dureri abdominale severe, un abdomen dur și sensibil ca urmare a unui ulcer gastric perforat. Dacă aveți dureri de stomac Mănâncă mai puțin, te simți sătul rapid și vomită indigestie după masă Poate rezulta din ingustarea tractului gastrointestinal. Aceste afecțiuni sunt complicații grave și care pot pune viața în pericol

Cum să tratezi gastrita

Cum să tratezi gastrita Există trei tipuri de tratament, și anume tratamentul non-medicament. Medicație și tratament chirurgical, oricare dintre tratament este la discreția medicului care tratament fără medicamente se va concentra pe schimbarea obiceiurilor alimentare Alegând să mănânci curat în cantitatea potrivită. Mănâncă alimente moi care sunt ușor de digerat. Și evitați alimentele picante, prăjite sau foarte acide sau grase. mâncând la timp Spălați-vă întotdeauna mâinile înainte și după masă. Pentru a preveni răspândirea germenilor care se pot amesteca în organism evita fumatul Și nu trebuie să bei ceai, cafea, băuturi răcoritoare și alcool în exces. Odihnește-te suficient și nu te stresa. Concentrați-vă pe activități relaxante și pentru cei care iau medicamente în grupul de calmare a durerii mai ales aspirina Ar trebui să vă consultați medicul sau farmacistul pentru doza adecvată. tratament medicamentos Trebuie să luați medicamentul în mod regulat. Luați cantitatea și durata corecte, așa cum este prescris de medic. Chiar dacă simptomele se ameliorează, trebuie să continuați să luați medicamentul până la sfârșit. până când medicul prescrie reducerea dozei sau oprirea medicamentului Chirurgia este una dintre modalitățile mai puțin frecvente de a trata gastrita. Deoarece intervenția chirurgicală poate provoca complicații precum sângerare la nivelul stomacului și intestinului subțire. fără a putea opri sângerarea Perforarea stomacului și a intestinului subțire sau obstrucție stomacală

medicament pentru stomac

În prezent, medicamentele utilizate pentru tratarea gastritei sunt împărțite în 4 grupe:

1.Antiacide (antiacide)

Antiacidele trebuie luate la 1 oră după masă. sau cu 2 ore înainte de masă. Sau mănâncă-l ca ultima masă înainte de culcare. Luați câte 1-2 linguri de măsurare o dată, apoi beți 1-2 pahare de apă.La început, administrați medicamentul la fiecare oră. Când simptomele se ameliorează, treceți la medicamente orale la fiecare 1-2 ore

2.medicamente cu secreție acidă (medicamente care consumă acidul)

Există două tipuri de antiacide:

• Antagonişti ai receptorilor de histamină-2 (blocante H2)

de exemplu cimetidină, ranitidină, famotidină, nizatidină după aproximativ o săptămână de tratament. poate reduce bine durerea

• cimetidină 400 mg de două ori pe zi

Sau luați 800 mg o dată pe zi, de preferință la culcare

• ranitidină 150 mg de două ori pe zi

Sau luați 300 mg o dată pe zi, de preferință la culcare

• famotidină 20 mg de două ori pe zi

Sau luați 40 mg o dată pe zi, de preferință la culcare

• nizatidină oral 150 mg de două ori pe zi

Sau luați 300 mg o dată pe zi, de preferință la culcare

• Inhibitori ai pompei de protoni

de exemplu omeprazol, lansoprazol, administrat o dată pe zi după masă. Poate ajuta la reducerea durerilor de stomac și ajută rana să se vindece mai repede decât alte medicamente

3.antibiotic

Antibioticele sunt cele mai importante medicamente utilizate pentru tratarea gastritei cauzate de H.pylori, inclusiv metronidazol, tetraciclină, claritromicină, amoxicilină

• claritromicină de două ori pe zi, 500 mg de fiecare dată
  • amoxicilină pe cale orală de două ori pe zi, 1000 mg de fiecare dată
  • metronidazol oral de două ori pe zi, 400 mg de fiecare dată
  • tetraciclină pe cale orală de două ori pe zi, 500 mg de fiecare dată

Cele mai frecvente medicamente utilizate pentru tratarea ulcerelor gastrice bacteriene includ amoxicilină și claritromicină și omeprazol

4.învelișul gastric (Protector pentru căptușeala stomacului)

La fel ca subsalicilatul de bismut, sucralfatul este folosit pentru a acoperi ulcerul peptic

Efecte secundare de la administrarea de medicamente pentru gastrită

Majoritatea medicamentelor pentru tratarea gastritei au puține efecte secundare. Dar pot exista unele medicamente care au efecte secundare care provoacă greață, vărsături, globule albe scăzute, hepatită, sâni măriți și pot reduce distrugerea unor medicamente care provoacă congestia unor medicamente precum cimetidina

Cum să vindeci durerile de stomac, gastrita primară

Dacă dureri de stomac, gastrită, recomandăm consumul de banane deoarece conține mulți nutrienți. și au diverse enzime Acest lucru ajută și la accelerarea vindecării ulcerelor de stomac. Consumul de usturoi proaspăt, care are proprietăți dezinfectante foarte bune. Iar aloe vera are proprietăți care ajută la reducerea inflamației și conțin glicoproteine ​​care pot ajuta la tratarea gastritei și a simptomelor de reflux acid. sau alege să mănânci turmeric Care are proprietăți de a calma durerile de stomac, flatulența, colicile strânse, poate vindeca ulcerele de stomac poate curata intestinele Poate ameliora durerile de stomac din gastrită

Link folosit

https://www.sănătatea thailandeză.sau.ro/sook/info-body-detail.php?id=186