Metimazol (Metimazol)

11.11.2021 0 Comments

Metimazolul împiedică glanda tiroidă să producă prea mult hormon tiroidian. Metimazolul este utilizat pentru a trata hipotiroidismul. De asemenea, este utilizat înainte de operația tiroidiană sau tratamentul cu iod radioactiv. Metimazolul poate fi utilizat și în alte scopuri. conform indicatiilor medicului

Înainte de a lua metimazol

Metimazolul nu trebuie utilizat dacă sunteți gravidă. sau alăptarea și are antecedente de reacție alergică la metimazol

Acest lucru este pentru a vă asigura că metimazolul este sigur pentru dumneavoastră. Spuneți medicului dumneavoastră înainte de a începe să luați metimazol despre istoricul dumneavoastră medical. în special următoarele probleme de sănătate

• boală de ficat
  • tulburări ale celulelor sanguine
  • sistem imunitar slab
  • insarcinata sau care alapteaza

De asemenea, trebuie evitată utilizarea metimazolului la copii

Cum se utilizează metimazol:

Vă rugăm să utilizați metimazolul strict conform recomandărilor medicului dumneavoastră. Nu utilizați la frecvențe sau alte cantitati Pe lângă ordinele medicului Metimazolul se administrează de obicei la fiecare 8 ore pe cale orală, la intervale regulate. pentru a păstra medicamentul în organism într-o cantitate constantă în orice moment Dacă la copii este necesar metimazolul Medicul dumneavoastră vă va monitoriza îndeaproape greutatea. pentru a observa orice modificări care pot apărea

Metimazolul poate reduce celulele sanguine care vă ajută corpul să lupte împotriva infecțiilor. și ajută la coagularea sângelui Acest lucru ne face mai vulnerabili la sângerare. sau sângerează mai ușor

Utilizați metimazol în mod regulat pentru a obține cele mai multe beneficii. chiar dacă te simți bine sau fără simptome de hipertiroidism Nu încetați brusc să luați acest medicament, în afară de ordinele medicului dumneavoastră

Reacții adverse ale metimazolului

Dacă aveți oricare dintre următoarele simptome, trebuie să solicitați asistență medicală de urgență

• urticarie
  • respiratie dificila
  • umflarea feței, buzelor, limbii sau gâtului

În timpul tratamentului cu metimazol apar infecții grave și uneori fatale. Nu mai utilizați metimazol. și consultați imediat un medic dacă există semne de infecție

• slăbiciune bruscă
  • ma simt rau
  • au o febră
  • frisoane
  • Durere de gât
  • gripa
  • afte bucale
  • durere dureroasă la înghițire
  • gingii roșii sau umflate
  • piele palida
  • vânătăi ușoare
  • sângerare anormală
  • glandele umflate în gât sau maxilar
  • probleme hepatice
  • dureri abdominale superioare
  • vehicul
  • obosit
  • anorexie
  • urină închisă la culoare
  • scaune de culoare deschisă
  • icter

Cele mai frecvente efecte secundare sunt:

• Dureri de stomac
  • durere de cap
  • ameţeală
  • somnoros
  • ceai
  • eczemă
  • vehicul
  • decolorarea pielii
  • dureri musculare sau articulare
  • Pierderea parului
  • greșit gustul

Acestea sunt doar câteva dintre efectele secundare ale utilizării metimazolului. poate să nu fie acoperit Prin urmare, dacă există o anomalie sau îndoieli legate de utilizarea metimazolului va rog anuntati medicul pentru un tratament eficient si cel mai sigur