Neomicina Neomicina

03.11.2021 0 Comments

Nume generic: neomicina

Nume de marcă: Mycifradin, Neo-Fradin, Neo-Tab

Forma de dozare: comprimat oral (500 mg)

Ce este neomicina?

Neomicina este un antibiotic folosit pentru a preveni infecțiile bacteriene la nivelul intestinului, iar neomicina este, de asemenea, utilizată pentru a reduce simptomele de comă hepatică

Neomicina poate fi utilizată și în scopuri care nu sunt enumerate în acest ghid de medicamente

Avertizare

Neomicina poate afecta negativ rinichii sau poate provoca probleme de auz. Ocazional, pierderea permanentă a auzului poate rezulta dacă se ia prea multă neomicină pentru sau mai mult decât este recomandat

Înainte de a lua acest medicament

Persoanele alergice la neomicină nu ar trebui să utilizeze acest medicament. și la cei care prezintă următoarele simptome:

• colită ulcerativă
  • boala Crohn sau alte boli inflamatorii intestinale
  • obstructie intestinala
  • Alergie la antibiotice precum Amikacin, Gentamicin, Ganamaicin, Paromomycin, Streptomicin sau Tobramycin

Cum să utilizați antibioticele în siguranță, citiți aici

Informați medicul dacă utilizatorul are antecedente de oricare dintre următoarele boli:

• boală de rinichi
  • slabiciune musculara
  • boala Parkinson

Neomicina poate dăuna unui copil nenăscut, spuneți medicului dumneavoastră dacă utilizatorul este gravidă și acest medicament nu este potrivit pentru o mamă care alăptează

Cum să luați Neomycin

Utilizați medicamentul strict conform etichetei prescrise sau recomandate de medicul dumneavoastră

Nu utilizați mai mult decât este prescris și nu utilizați medicamentul mai mult de 2 săptămâni, deoarece neomicina poate provoca pierderea permanentă a auzului

Bea multă apă în fiecare zi pentru a rămâne hidratat

În timpul utilizării acestui medicament, pacientul poate avea nevoie de teste ale auzului și ale funcției renale

pentru comă hepatică Neomicina poate fi prescrisă pentru cel puțin 5 până la 6 zile, iar pacienții trebuie să evite să consume o dietă bogată în proteine ​​în acest timp

Dacă uitați să vă luați medicamentul

Dacă uitați să luați o pastilă, luați-o imediat ce vă amintiți. Dacă este aproape timpul pentru următoarea doză. O masă uitată poate fi sărit imediat fără a dubla doza

în caz de supradozaj

Solicitați asistență medicală de urgență sau sunați imediat o ambulanță 1669

Efecte secundare ale neomicinei

Dacă pacientul are o reacție alergică la medicament, solicitați imediat asistență medicală

Simptomele alergiei la medicamente includ:

• urticarie
  • greu de respirat
  • umflarea feței, gâtului
  • ochi arzând
  • piele arsă
  • vezicule, decolorarea pielii
  • Disconfort de stomac sau diaree continuă
  • senzație de foarte sete sau fierbinte, incapacitate de a urina, transpirație abundentă sau fierbinte și piele uscată

Erupție cutanată cu medicamente sau urticarie generală Citiți mai multe aici

Apelați imediat asistența medicală de urgență dacă apare oricare dintre următoarele simptome:

• Amorțeală sau furnicături sub piele
  • probleme de auz
  • spasme musculare
  • bici
  • Probleme cu rinichii – corp umflat, urinare mai mică. senzație de oboseală sau lipsă de aer

Reacțiile adverse frecvente pot include:

Ce alte medicamente pot interacționa cu Neomycin?

Neomicina poate dăuna rinichilor. Mai ales dacă pacientul ia anumite medicamente pentru infecții, cancer, osteoporoză. respingerea transplantului de organe tulburări intestinale hipertensiune arterială sau artrită (inclusiv Advil, Motrin și Aleve)

Informați medicul despre toate celelalte medicamente pe care le ia pacientul. mai ales:

• orice antibiotic
  • digoxină
  • fluorouracil
  • Metotrexat
  • Vitamina B12
  • warfarină sau alte medicamente pentru subțierea sângelui

Cu toate acestea, pacienții trebuie să consulte un medic înainte de a lua medicamentul de fiecare dată. inclusiv informarea despre bolile congenitale care sunt și medicamentele luate inclusiv vitamine și alte suplimente