Nistatina

09.11.2021 0 Comments

Nume generic: Nistatina

Nume de marcă: Bio-Statin

Forma de dozare: comprimat oral

Ce este Nistatina?

Nistatina este un medicament antifungic. care tratează infecțiile cauzate de ciuperci

Nistatina poate fi luată pe cale orală pentru a trata infecțiile cu drojdie în gură sau stomac

Nistatina orală nu este absorbită în sânge. și nu va trata infecțiile fungice în alte părți ale corpului sau pe piele

Nistatina poate fi utilizată și în alte scopuri decât cele enumerate în acest ghid de medicamente

Avertizare

Utilizați acest medicament conform instrucțiunilor de pe etichetă sau conform recomandărilor medicului dumneavoastră. Nu utilizați în cantități mai mari sau mai mult decât este recomandat de medicul dumneavoastră

Consultați-vă întotdeauna medicul înainte de a lua orice medicament. inclusiv informarea despre bolile congenitale care sunt și medicamentele luate inclusiv vitamine și alte suplimente

Înainte de a lua acest medicament

Acest medicament nu trebuie utilizat la persoanele care sunt alergice la nistatin

Utilizarea Nystatin nu se știe dacă poate dăuna copilului nenăscut. Spuneți medicului dumneavoastră dacă sunteți gravidă. sau alăptarea

cum să iei medicamente

Urmați cu strictețe eticheta sau prescripția. Nu utilizați acest medicament în cantități mai mari sau mai mici sau mai mult decât este recomandat

bea multa apa

Dacă Nistatina este utilizată pentru a trata infecțiile fungice orale Pacienții ar putea avea nevoie să țină medicamentul în gură cât mai mult timp posibil. și lăsați medicamentul să intre în contact cu zona infectată

Utilizați acest medicament pentru întreaga perioadă de timp prescrisă. deși simptomele s-ar putea să se fi îmbunătățit Omiterea dozelor poate crește riscul de infecție. sau rezistenta la nistatina

Dacă uitați să vă luați medicamentul

Dacă uitați să luați o pastilă, luați-o imediat ce vă amintiți. Dacă este aproape timpul pentru următoarea doză. O masă uitată poate fi sărit imediat fără a dubla doza

Efecte secundare ale nistatinei

Dacă pacientul are o reacție alergică la medicament, solicitați imediat asistență medicală

Simptomele alergiei la medicamente includ:

• urticarie
  • greu de respirat
  • umflarea feței, gâtului
  • ochi arzând
  • piele arsă
  • vezicule, decolorarea pielii

Care sunt simptomele unei erupții cutanate alergice la medicamente? Citiți mai multe aici

Solicitați imediat asistență medicală dacă aveți oricare dintre următoarele simptome:

• bătăi rapide ale inimii
  • respiratie dificila
  • reacție cutanată severă vezicule și peeling
  • au o febră
  • Durere de gât
  • umflarea feței sau a limbii

Reacțiile adverse frecvente pot include:

• iritația gurii
  • Dureri de stomac
  • erupții cutanate

reacție la alte medicamente

Cu toate acestea, pacienții trebuie să consulte un medic înainte de a lua medicamentul de fiecare dată. inclusiv informarea despre bolile congenitale care sunt și medicamentele luate inclusiv vitamine și alte suplimente