Octreotide

09.11.2021 0 Comments

Octreotide este utilizat pentru a trata diareea apoasă severă și înroșirea bruscă a feței sau gâtului de la anumite tumori (cum ar fi tumorile carcinoide). tumori cu peptide intestinale vasculare), care se găsesc adesea în intestine și pancreas.Simptomele apar atunci când aceste tumori produc prea mult dintr-o anumită substanță hormonală. Octreotidele acționează prin blocarea producției acestor hormoni

Pentru ameliorarea diareei apoase Octreotida reduce pierderea de fluide corporale și de minerale.Octreotida este, de asemenea, utilizată pentru a trata o anumită afecțiune (acromegalie) care apare atunci când organismul produce o anumită substanță naturală numită octreotidă. Hormon de creștere în exces.Tratamentul pentru acromegalie reduce riscul apariției unor probleme grave, cum ar fi diabetul și bolile de inimă.Octreotida acționează prin reducerea cantității de hormon de creștere la niveluri normale. Octreotida este utilizată în combinație cu alte tratamente (cum ar fi intervenții chirurgicale, radiații și alte medicamente)

Fapte interesante despre aritmii Citiți mai multe aici

Cum se utilizează Octreotide

Octreotida se administrează prin injectare sub piele, de obicei de 2 până la 3 ori pe zi sau conform recomandărilor medicului dumneavoastră. in functie de starea ta Medicul dumneavoastră vă poate injecta triotidă în vene. și dacă medicul dumneavoastră vă îndrumă să vă autoinjectați acest medicament sub piele. Să învețe instrucțiunile de pregătire. și toate cererile de la medic până la înțelegere

Înainte de a utiliza octreotide, verificați vizual acest produs. pentru a căuta particule sau decolorare Dacă este prezent, nu utilizați octreotidă. pentru a fi înlocuit cu un farmacist

Înainte de fiecare injecție de octreotidă Curățați locul injectării cu alcool. Schimbați întotdeauna locația locului de injectare pentru a evita zonele cu probleme de sub piele

Doza de octreotidă depinde de starea dumneavoastră medicală. și răspunsul dumneavoastră la tratament

Efecte secundare ale octreotidei

Octreotida poate provoca următoarele reacții adverse

• scaun lichid
  • împușcă-l
  • constipație
  • Dureri de stomac
  • flatulență
  • ameţeală
  • durere de cap
  • Durere și iritație la locul injectării

Dacă aceste simptome persistă sau se agravează Spuneți prompt medicului dumneavoastră sau farmacistului. Vă rugăm să rețineți că medicul dumneavoastră v-a prescris acest medicament, deoarece a considerat că beneficiul pentru dumneavoastră depășește riscul apariției reacțiilor adverse. Și în cea mai mare parte, mulți oameni care folosesc acest medicament nu au efecte secundare grave

Anunțați imediat medicul dumneavoastră. Dacă apar următoarele reacții adverse improbabile

• Semne de probleme ale vezicii biliare sau ale ficatului (de exemplu, febră, dureri de stomac, greață severă, vărsături ochi sau piele galbenă Durere în spate sau umăr drept, cauză necunoscută)
  • Semne ale tiroidei subactive (de exemplu, creștere inexplicabilă în greutate, Intolerant la vremea rece, bătăi lente ale inimii, constipație severă. oboseală neobișnuită, gât din față mărit sau umflat)
  • simptome ale unui atac de cord (cum ar fi dificultăți de respirație, bătăi neregulate ale inimii)
  • amorțeală sau furnicături la nivelul brațelor și picioarelor

Acest medicament poate provoca modificări foarte mici ale zahărului din sânge. dacă aveți diabet Pot exista simptome ale glicemiei crescute, inclusiv creșterea setei și urinarea. sau simptomele scăderii zahărului din sânge includ iritabilitate, palpitații, transpirație, bătăi rapide ale inimii și foame.Dacă luați octreotidă pentru diabet, vă rugăm să urmați cu strictețe instrucțiunile medicului dumneavoastră

Care sunt simptomele pietrelor vezicii biliare, citiți aici

O reacție alergică foarte gravă la acest medicament este rară. in orice caz Solicitați imediat asistență medicală dacă observați o reacție alergică gravă la acest medicament, inclusiv: erupție cutanată, mâncărime, umflare, în special a feței, limbii și gâtului, amețeli severe. și dificultăți de respirație

Acestea sunt doar câteva dintre efectele secundare ale octreotidei. poate să nu fie acoperit Dacă există alte anomalii va rog anuntati medicul pentru un tratament eficient si siguranta

Precauții în timpul utilizării Octreotide

Înainte de a utiliza octreotide, spuneți medicului dumneavoastră sau farmacistului. dacă sunteți alergic la acest medicament sau dacă aveți reacții alergice la alte medicamente. inclusiv istoricul de tratament al în special următoarele boli

• boală de rinichi
  • Boli hepatice (de exemplu ciroza)
  • Diabet
  • probleme cu tiroida
  • Probleme ale vezicii biliare (de exemplu, calculi biliari)
  • Probleme nutriționale (de exemplu, absorbția redusă a grăsimilor, deficit de vitamina B12)

Acest medicament vă poate provoca amețeli. Vă rugăm să vă abțineți de la băuturi alcoolice. inclusiv interzicerea conducerii mașinărie sau faceți ceva care necesită prudență până când sunteți încrezător că o puteți face în siguranță

Trebuie avută prudență atunci când această octreotidă este utilizată la copii. Utilizarea pe termen lung a acestui medicament (mai mult de 1 an) poate încetini rata de creștere a copilului dumneavoastră. Cu toate acestea, rata de creștere a crescut după ce terapia cu octreotidă a fost întreruptă. Consultați-vă medicul pentru mai multe informații

Acest medicament poate promova sarcina la femeile cu infertilitate cu acromegalie.Femeile aflate la vârsta fertilă ar trebui să discute cu medicul lor forme fiabile de control al nașterii. și femeile însărcinate dacă este necesar să ia octreotidă. Vă rugăm să vă consultați medicul în detaliu