Ondansetron

10.11.2021 0 Comments

Ondansetronul blochează acțiunea substanțelor chimice din organism care pot provoca greață și vărsături. Este utilizat pentru a preveni greața și vărsăturile care pot fi cauzate de intervenții chirurgicale. chimioterapia cancerului sau radiații Utilizați ondansetron exact așa cum v-a prescris medicul dumneavoastră. Nu utilizați acest medicament în cantități mai mari sau mai mici sau mai mult decât este recomandat de medicul dumneavoastră

Ondansetronul este de obicei utilizat pentru prima dată înainte de începerea intervenției chirurgicale, chimioterapiei sau radiațiilor. Luați ondansetron urmat de beți multă apă. În cazul ondansetronului, o bandă de medicamente Vă rugăm să-l păstrați în punga de folie până când sunteți gata să îl utilizați. Puneți ondansetron pe limbă. Așteptați până când începe să se dizolve imediat.Nu mestecați.Încercați să înghițiți mai multe pastile. ori din batonul topit Folosind metoda de înghițire a apei de mai multe ori, apoi spălați-vă bine mâinile

Păstrați ondansetron la temperatura camerei ferit de umiditate, căldură și lumină

Efectele secundare ale ondansetronului

Vă rugăm să solicitați imediat asistență medicală dacă aveți oricare dintre următoarele simptome

• eczemă
  • urticarie
  • febră
  • frisoane
  • respiratie dificila
  • umflarea feței, buzelor, limbii sau gâtului
  • constipație severă
  • Dureri de stomac
  • flatulență
  • durere de cap
  • dureri în piept
  • amețeli severe
  • slab
  • bătăi rapide sau rapide ale inimii
  • vedere încețoșată
  • pierderea temporară a vederii
  • niveluri ridicate de serotonină în organism
  • neliniştit
  • halucinaţie
  • au o febră
  • ritm cardiac rapid

Unele dintre cele mai frecvente efecte secundare ale ondansetronului includ:

• constipație
  • durere de cap
  • somnoros
  • simt obosit

Acestea sunt doar câteva dintre efectele secundare ale utilizării ondansetronului. Dacă există alte anomalii din utilizarea ondansetronului Vă rugăm să solicitați și asistență medicală

Precauții la utilizarea ondansetronului

Ondansetron nu trebuie utilizat dacă luați în prezent Apomorfină (Apokyn) și ondansetron nu trebuie utilizat dacă sunteți alergic la ceva similar, cum ar fi dolasetron (Anzemet), Granisetron (Kytril) sau Palonosetron (Aloxi). Spuneți medicului dumneavoastră despre istoricul dumneavoastră medical. mai ales dacă există o problemă cu boala hepatică și QT lung

Efectele secundare grave ale ondansetronului includ:

• vedere încețoșată
  • pierderea temporară a vederii
  • ritm cardiac lent
  • respiratie dificila
  • anxietate
  • neliniştit
  • tremurând
  • pană de curent
  • urinând mai puțin decât de obicei

Amintiți-vă că dacă aveți îndoieli sau anomalii în utilizarea ondansetronului Vă rugăm să vă informați medicul. pentru un tratament eficient și sigur