Otoscleroza

15.09.2021 0 Comments

Ce este boala plăcii urechii?

boala plăcii urechii Otoscleroza este o cauză frecventă a pierderii auzului. Acest lucru este cauzat de o problemă la oasele mici (osicule) care trimit vibrații prin urechea medie pentru a provoca auzul. De obicei, calcificarile calcificate apar la ambele urechi. Dar, în unele cazuri, poate apărea doar într-o ureche

• Apare de obicei între 15-35 de ani, dar uneori poate apărea la copiii mici
  • Femelele sunt afectate de două ori mai mult decât bărbații
  • Sarcina nu este o cauză a calcificării. Dar dacă sunteți însărcinată, poate provoca simptome mai severe decât populația generală. iar simptomele sunt adesea observate la femeile gravide

În prezent, cauza exactă a otosclerozei nu poate fi determinată de către medici. Totuși, nu este cauzată de ascultarea muzicii puternice sau de lucrul într-un mediu zgomotos

Osteoartrita apare din cauza formării anormale a oaselor în oasele mici. osul urechii medii fara sa se cunoasca cauza exacta Dar poate fi cauzată de o combinație de factori precum:

• factor genetic
  • Complicații ale infecțiilor virale
  • niveluri scăzute de fluor

surditate

• pierderea auzului
  • poate fi auzit doar când oamenii vorbesc tare
  • Auzeam doar sunete din interiorul corpului meu
  • ameţeală
  • Corpul este incapabil să mențină echilibrul

pierderea auzului

Pierderea auzului este principalul simptom al otitei medii. Pierderea precoce a auzului poate rămâne ușoară. Dar se va agrava treptat și poate apărea în ambele urechi, dar nu întotdeauna. La unii oameni, poate dura câțiva ani pentru ca simptomele să se agraveze. Dar, în unele cazuri, pierderea auzului se poate agrava rapid. dacă nu este tratată Urechea afectată tinde să aibă pierderea completă a auzului

Care este cauza plăcii urechi?

eroare de formare osoasă

Osul este un țesut viu și conține celule care formează și hrănesc oasele.De obicei, celulele osoase din acea zonă sunt distruse și sunt create celule noi. Procesul de formare a celulelor în osul mic din urechea medie este defectuos. Noul os poate fi deformat, provocând astfel calcificarea osului urechii

Este cauzată de genetică?

factor genetic poate face parte din cauza acestei boli

Este virusul legat de această boală?

Se crede că virușii sunt și una dintre cauzele care pot provoca boala

niveluri scăzute de fluor

De asemenea, este posibil ca nivelurile scăzute de fluor să fie legate de calcificare. Dintr-un sondaj când oamenii beau apă care conține fluor. Apariția bolii pare să aibă o tendință descendentă

Ce este afectat în otoscleroză?

Otoscleroza afectează în principal un os mic (osicul) numit etrieri (etape) pentru a avea un auz normal. Oasele trebuie să se poată mișca liber ca răspuns la undele sonore. în osteoporoză Material osos anormal crește în jurul bretei.Picioarele, care sunt atașate de cohlee, sunt adesea începutul afecțiunii. Oasele anormale reduc mișcarea cartilajului. Acest lucru reduce cantitatea de sunet transmisă la cohlee. Creșterea anormală a osului este treptată, totuși, în cele din urmă capsele pot fi fixate sau topite de oasele cohleei. Acest lucru poate provoca pierderi severe de auz. Pierderea auzului se mai numește și hipoacuzie conductivă deoarece vibrațiile sonore nu sunt capabile să conducă (se transmit) din stepă în cohlee

În cele mai multe cazuri Sunt afectate doar stapa, dar uneori, în timp, otoscleroza poate afecta învelișul osos al cohleei și celulele nervoase din interiorul acesteia. daca acesta este cazul Deteriorarea celulelor nervoase înseamnă că impulsurile nervoase către creier pot fi afectate. Poate apărea un alt tip de pierdere a auzului numită pierderea auzului senzorial

Tratamentul plăcii de urechi

folosiți un aparat auditiv