Parestezia Ce este parestezia?

07.09.2021 0 Comments

parestezii

parestezii este o senzație de furnicături Era ca și cum ar fi străpuns un ac prin piele. sau au amorțeală mâncărime din motive necunoscute Acest lucru se poate întâmpla în orice parte a corpului

Care sunt simptomele paresteziei?

Mulți oameni ar putea să fi experimentat parestezii după ce au stat mult timp cu picioarele încrucișate, provocând beriberi. ca și cum ai fi înjunghiat cu un ac din cauza comprimării accidentale a nervului Acest simptom este temporar și va dispărea de la sine. Dar la persoanele cu această afecțiune, simptomele nu dispar. Se poate constata că are o tulburare medicală Este necesar să se efectueze o investigație pentru a determina cauza și tratamentul adecvat. Simptomele paresteziei pot apărea pe tot corpul. Dar apare mai ales la mâini, picioare, picioare și poate fi însoțită de alte simptome, inclusiv:

• ceai
  • Zona nu este puternică sau incapabil să se miște
  • furnicături

Parestezia cronică poate provoca dureri înjunghiate. Dacă apare pe picioare sau pe picioare, poate îngreuna mersul pe jos

De ce sunt mușchii slabi? Citiți mai multe aici

Cauzele paresteziei

În prezent, cauza paresteziei nu poate fi determinată de medicină. Dar parestezia tranzitorie este de obicei cauzată de presiunea asupra nervului sau de fluxul sanguin anormal pentru o perioadă scurtă de timp.Parestezia cronică poate fi un semn de afectare a nervilor. Două tipuri de nervi sunt Radiculopatie și neuropatie

Radiculopatie

Radiculopatie Este o afecțiune în care rădăcinile nervoase sunt comprimate, iritate sau inflamate. Acest lucru se poate întâmpla atunci când:

• hernie de disc
  • nervul este presat

Radiculopatie care afectează partea inferioară a spatelui cunoscută sub numele de Radiculopatie lombară Radiculopatie lombară și rezultă parestezii la nivelul picioarelor sau picioarelor pacientului. în cazuri mai grave Compresia nervului sciatic poate apărea și poate provoca slăbiciune a picioarelor.Nervul sciatic este un nerv mare care începe în măduva spinării în partea inferioară a corpului

neuropatie

neuropatie cu afectare cronică a nervilor Cea mai frecventă cauză a neuropatiei este hiperglicemia

Alte cauze posibile ale neuropatiei periferice includ:

• rănire
  • leziuni prin mișcare repetitivă
  • Boli autoimune, cum ar fi artrita reumatoidă
  • Boli neurologice precum SM
  • boală de rinichi
  • boală de ficat
  • o tumoare la creier sau în apropierea unui nerv
  • anomalii ale măduvei osoase sau ale țesutului conjunctiv
  • Deficiență în vitaminele B-1, B-6, B-12, E sau niacină
  • Obține prea multă vitamina D
  • Infecții precum boala Lyme, zona zoster sau HIV
  • primirea anumitor medicamente, cum ar fi chimioterapia
  • Expunerea la substanțe toxice precum substanțe chimice sau metale grele

Leziunile nervoase pot duce în cele din urmă la amorțeală sau paralizie

Reduceți glicemia într-un mod simplu, citiți aici

Cine este expus riscului de parestezie?

Oricine poate experimenta parestezii temporare. risc de naștere Radiculopatie crește cu vârsta și dacă:

• alcool greu
  • deficit de vitamine în special vitamina B12 și acid folic
  • aveți diabet de tip 1 sau tip 2
  • au o afecțiune autoimună
  • au o afecțiune neurologică precum SM

tratamentul paresteziei

Tratamentul depinde de cauza paresteziei. Micile modificări ale stilului de viață sau kinetoterapie pot ajuta la rezolvarea problemei

Dacă parestezia este cauzată de orice boală, tratamentul poate ameliora simptomele paresteziei

Prezentare generală

Parestezia tranzitorie se rezolvă de obicei de la sine în câteva minute

Dacă pacientul are parestezii cronice Poate duce la viața de zi cu zi dificilă Este important să încercați să găsiți cauza. Severitatea paresteziei cronice și cât durează amorțeala depind în mare măsură de cauza bolii