Penicilină

14.09.2021 0 Comments

Ce este penicilina?

Penicilinele sunt antibiotice din nota ciupercii penicillinium, mecanismul de acțiune are de obicei foarte puține efecte secundare. Medicamentul interacționează cu formarea peretelui celular al bacteriilor. dar nu afectează oamenii Dar pericolele medicamentelor vin sub forma alergiilor la medicamente. datorită răspunsului imun al organismului la acest compus O alergie la medicamente poate fi atât de gravă încât poate fi fatală. O reacție alergică la penicilină este mai frecventă la medicamentele care au fost păstrate mult timp. Alergia la medicamente este mai frecventă la penicilina injectabilă decât în ​​forma orală. Persoanele care au fost alergice la medicament înainte au șansa de a-l pierde din nou

În plus, utilizarea penicilinei poate fi folosită ca pansament extern pentru răni. pentru a stimula organismul pentru a crea mai multă imunitate la medicament Dar în cazul unei reacții alergice la penicilină, acest medicament nu trebuie utilizat la fel de bine

tip de medicament penicilină

Penicilina este clasificată după cum urmează:

aminopenicilina Aminopenicilinele sunt peniciline structurale ale betalactamei. (Beta-Lactam) are ca efect inhibarea peretelui celular al bacteriilor. Are proprietăți de a face față multor tipuri de bacterii. Atât bacteriile Gram-pozitive, cât și Gram-negative, cum ar fi E. coli sau Hemophilus influențează. Este utilizat pentru tratarea infecțiilor la nivelul tractului respirator superior și inferior. inflamația tractului urinar dermatită și alte afecțiuni Medicamentele din acest grup includ amoxicilină, ampicilină

Antipsudopenicilinele sunt o clasă de peniciline utilizate pentru tratarea infecțiilor cu Pseudomonas. inclusiv anti-sudomonas enterococcus și kelbzilla sunt exemple din această clasă de medicamente. inclusiv piperacilină

inhibitori de beta-lactamici Inhibitorii de beta-lactamaze sunt peniciline care conțin beta-lactame. Folosit pentru a inhiba sinteza bacteriilor în peretele celular. De asemenea, conține componente care ajută la eliminarea enzimei beta-lactamazei bacteriilor. Această componentă este arma pe care bacteriile o folosesc împotriva dezinfectanților. provoacă rezistență la medicamente utilizarea eficientă a antibioticelor și reduce rezistența la medicamente Prin urmare, este adesea utilizat în combinație cu inhibitori de beta-lactamaze.Mercaturile din acest grup includ amoxicilină amestecată cu clavulanat. Piperalin amestecat cu Tazobactam şi ampicilină amestecată cu Sulbactam

Peniciline naturale (Peniciline naturale)

Este primul antibiotic folosit în medicină. Este componenta principală derivată din structura penicilinei G. Este folosită pentru a inhiba sinteza peretelui celular bacterian. Este eficient împotriva bacteriilor gram-pozitive și gram-negative. Acest grup de medicamente include penicilina g, penicilina V, penicilina proocaină și penicilina G benzatină

Penicilinele împotriva distrugerii penicilinazelor Penicilinele rezistente la penicilinaza sunt antibiotice care sunt rezistente la enzimele penicilinazei. Unele bacterii pot fi create pentru a distruge beta-lactamele din antibiotice. Aceste medicamente sunt utilizate pentru a trata rezistența la stafilococ. și alte infecții.Mercaturile din acest grup includ cloxacilină, dicloxacilină, oxacilină sau meticilină

formă de penicilină

• pilula
  • capsulă
  • Sirop
  • nămol

Proprietățile penicilinei

• Se utilizează pentru tratarea infecțiilor bacteriene gram-pozitive precum gripa cu complicații bacteriene, scarlatina, gingivita, sacul lacrimal. ganglionii limfatici inflamați Otita medie (otita medie), inflamația gâtului, amigdalita rinofaringită, pneumonie, inflamație, inflamație a țesutului subcutanat Foliculită, erizipel, antrax, infecție a rănilor animale sau umane
  • Folosit pentru prevenirea febrei reumatice și boala cardiacă reumatică (RHD)
  • Folosit pentru prevenirea nefritei acute

Pe baza diagnosticului medicului dumneavoastră, acest medicament poate fi utilizat pentru a trata alte boli sau afecțiuni

Precauții privind penicilina

Principalul efect secundar al penicilinei este alergia la penicilină.Simptomele pot include o erupție cutanată. sau o reacție alergică severă Pacienții pot fi alergici la oricare dintre grupele de peniciline. sau pierde împreună cu alte grupuri

femeile care alăptează Utilizarea acestui medicament poate provoca diaree la copil. infecție fungică și o erupție cutanată Pentru că bebelușul poate primi medicamentul prin laptele matern

Efecte asupra nivelului de zahăr urinar Faceți diagnosticul în funcție de simptomele pacienților cu diabet poate fi inexact

Pacienții cu boală renală sau hepatică trebuie să controleze în mod corespunzător doza de penicilină

Persoanele care iau contraceptive orale sau pacienții care iau antibiotice, aspirină sau probenezid ar trebui să utilizeze penicilina cu prudență. deoarece medicamentele pot interacționa scade eficacitatea tratamentului sau poate provoca efecte secundare

Fiecare grup de peniciline are efecte secundare diferite. Prin urmare, pacienții trebuie să urmeze cu strictețe sfaturile medicului sau indicațiile de utilizare a medicamentului

efecte secundare ale penicilinei

Efecte secundare care trebuie întrerupte imediat:

• dificultăți de respirație
  • au o febră
  • dureri articulare
  • amețeli și leșin
  • umflarea feței sau a pleoapelor
  • piele roșie și fulgidă
  • fara aer
  • o erupție cutanată sau urticarie pe piele poate simți și mâncărimi

Reacții adverse frecvente și pot dispărea de la sine, inclusiv:

• diaree ușoară
  • durere de cap
  • Leziuni în gură și limbă
  • mâncărime în jurul vaginului și au scurgeri albe
  • Pete albe în gură sau limbă

Efectele secundare mai puțin frecvente includ:

• Senzație de strângere sau durere intensă precum presiunea asupra stomacului
  • convulsii
  • mai putina urina
  • diaree severă sau scurgeri de sânge
  • depresie
  • Greață și vărsături
  • Durere la locul injectării
  • durere în gât, febră
  • sângerare anormală sau vânătăi
  • Ochii și pielea sunt galbene
  • Anxietate și confuzie
  • Simptome psihotice precum delir, halucinații

Aceasta este sursa din articolul nostru

• https://www.știri medicale astăzi.com/articles/216798