Rabeprazol Rabeprazol

26.11.2021 0 Comments

Nume generic: Rabeprazol

Nume de marcă: AcipHex, AcipHex Sprinkle

Forma de dozare: capsule (10 mg; 5 mg.) Tablete (20 mg.)

Ce este Rabeprazolul?

Rabeprazolul este un medicament utilizat pentru a trata simptomele GERD. care poate fi utilizat la adulți și copii care au cel puțin 1 an

Rabeprazolul este utilizat pentru a trata supraîncărcarea acidă a stomacului sau a persoanelor cu sindrom. Zollinger-Ellison

Rabeprazolul este, de asemenea, utilizat pentru a îmbunătăți vindecarea ulcerelor duodenale sau a esofagitei erozive

Rabeprazolul nu oferă o ameliorare imediată a arsurilor la stomac

Rabeprazolul poate fi utilizat și în scopuri care nu sunt enumerate în acest ghid de medicamente

Avertismente privind utilizarea medicamentului

Rabeprazolul poate provoca probleme renale. Informați medicul dacă pacientul are incontinență urinară. sau sânge în urină

Diareea poate fi un semn al unei noi infecții. Revedeți medicul pentru o altă examinare. Dacă pacientul are diaree apoasă sau sângeroasă

Rabeprazolul poate determina exacerbarea sau agravarea simptomelor la pacienții cu lupus. anunta medicul Dacă aveți dureri articulare și o erupție pe obraz sau braț care se agravează odată cu lumina soarelui

Pacienții pot fi mai predispuși la fracturi cu ușurință în timp ce iau Rabeprazol pe termen lung sau mai mult de o dată pe zi

Înainte de a lua acest medicament

Arsurile la stomac pot reprezenta simptomele timpurii ale unui atac de cord. cere ajutor medical Dacă pacientul are dureri în piept care se extinde la maxilar sau umăr și senzație de anxietate sau amețeală

Persoanele care sunt alergice la Rabeprazol sau care au următoarele afecțiuni nu ar trebui să utilizeze acest medicament:

• Pacienții care iau în prezent medicamente care conțin rilpivirină (Edurant, Complera, Juluca, Odefsey)
  • Pacienți cu probleme de respirație probleme cu rinichii sau o reacție alergică severă după ce ați luat înainte Rabeprazol
  • Persoanele care sunt alergice la rabeprazol, de exemplu, esomeprazol, lansoprazol, omeprazol, pantoprazol, Nexium, Prevacid, Prilosec, Protonix sau altele

Spuneți medicului dumneavoastră dacă pacientul are oricare dintre următoarele afecțiuni medicale:

• boală de ficat
  • osteoporoza
  • Lupus (o boală autoimună)
  • niveluri scăzute de magneziu din sânge

Pacienții pot fi mai predispuși la fracturi la șold, încheietura mâinii sau coloana vertebrală în timp ce iau acest medicament. Discutați cu medicul dumneavoastră despre cum să vă mențineți oasele puternice

Spuneți medicului dumneavoastră dacă pacienta este însărcinată sau alăptează

Femeile tinere sunt expuse riscului de osteoporoză? Citiți mai multe aici

cum să iei medicamente

Rabeprazolul se administrează de obicei o dată pe zi. sau strict dupa indicatiile medicului

Rabeprazolul este numai pentru utilizare pe termen scurt. De obicei durează aproximativ 4 până la 8 săptămâni

AcipHex Sprinkle nu trebuie administrat unui copil mai mic de 1 an

Când luați Rabeprazol, beți cel puțin un pahar plin cu apă

Dacă uitați să vă luați medicamentul

Dacă uitați să luați o pastilă, luați-o imediat ce vă amintiți. Dacă este aproape timpul pentru următoarea doză. O masă uitată poate fi sărit imediat fără a dubla doza

în caz de supradozaj

Solicitați asistență medicală de urgență sau sunați imediat o ambulanță 1669

Ce ar trebui evitat în timp ce luați Rabeprazol?

Rabeprazolul poate provoca diaree, care ar putea fi un semn al unei noi infecții. Dacă pacientul are diaree apoasă sau sângeroasă Adresați-vă medicului dumneavoastră înainte de a utiliza orice medicament anti-diaree

Efecte secundare ale rabeprazolului

Dacă pacientul are o reacție alergică la medicament, solicitați imediat asistență medicală

Simptomele alergiei la medicamente includ:

• urticarie
  • greu de respirat
  • umflarea feței, gâtului
  • ochi arzând
  • piele arsă
  • vezicule, decolorarea pielii
  • Disconfort de stomac sau diaree continuă
  • senzație de foarte sete sau fierbinte, incapacitate de a urina, transpirație abundentă sau fierbinte și piele uscată

Erupție cutanată cu medicamente sau urticarie generală Citiți mai multe aici

Apelați imediat asistența medicală de urgență dacă apare oricare dintre următoarele simptome:

• dureri severe de stomac, diaree apoasă sau sângeroasă
  • bici
  • Probleme cu rinichii – febră, erupții cutanate, greață, pierderea poftei de mâncare, dureri articulare, urinare mai puțin decât de obicei. creștere rapidă în greutate
  • lupusul recurent sau se agravează
  • magneziu scăzut – amețeli, ritm cardiac neregulat, tremor, spasme musculare. senzație de nervozitate dureri musculare spasme musculare la mâini și picioare
  • Semnele de sângerare includ dureri de cap, amețeli, oboseală, sângerare neobișnuită. multă menstruație Scaune cu sânge, tuse cu sânge, vărsături cu sânge

Persoanele care folosesc Rabeprazol de mai mult de 3 ani pot dezvolta deficit de vitamina B12

Cele mai frecvente efecte secundare sunt următoarele:

• infecţie
  • Durere de gât
  • durere de cap
  • flatulență
  • constipație
  • Dureri de stomac

Ce se întâmplă când există o deficiență de magneziu? Citiți mai multe aici

Cum vor interacționa alte medicamente cu Rabeprazol?

Informați medicul despre toate medicamentele pe care pacientul le ia în prezent. Acest lucru se datorează faptului că multe medicamente pot afecta Rabeprazolul, în special:

• antibiotice cum ar fi claritromicină sau amoxicilină;
  • Digoxină
  • diuretice
  • Metrotrexat
  • Warfarină (Coumadin, Jantoven)