Simptomele herniei inghinale

28.10.2021 0 Comments

Ce este o hernie inghinală?

Hernia inghinală este o anomalie congenitală la băieți. și poate apărea la femeile însărcinate Este declanșată de activități generale, cum ar fi ridicarea de obiecte grele, alergarea și orice efort fizic

Herniile inghinale sunt periculoase dacă nu sunt tratate, deoarece pot provoca obstrucție intestinală. sau intestine putrede

Simptomele unei hernii inghinale

O hernie inghinală este cea mai vizibilă. Pacientul va observa anevrism în pubis și zona inghinală. care se poate umfla la ridicarea în picioare sau la tuse Acest tip de hernie poate duce la durere sau sensibilitate la atingere

Alte simptome:

• Durere la tuse, la exerciții fizice sau la aplecare
  • durere de a urina
  • senzație de greutate în zona inghinală
  • Umflarea scrotului la bărbați

Cauzele și factorii de risc ai herniei inghinale

Slăbiciunea mușchilor abdominali și inghinali este un factor important. Iar presiunea excesivă asupra abdomenului și inghinului corpului poate provoca în cele din urmă o hernie

Anumiți factori de risc vă pot crește șansele de a dezvolta boala, inclusiv:

• congenital
  • A mai avut o hernie inghinală
  • fii barbat
  • avort
  • Supraponderal sau obez
  • sarcina
  • boli pulmonare cronice
  • tuse cronică
  • constipatie cronica

Cum să faci față constipației? Citește aici

Tratamentul herniei inghinale

Chirurgia este tratamentul principal pentru hernia inghinală

Scopul procedurii chirurgicale este de a returna țesutul abdominal intern înapoi în abdomen. si repara peretele abdominal din zona cu probleme Chirurgul poate plasa o plasă pentru a întări peretele abdominal. Când structura este pe loc Chirurgul va închide abdomenul

Există avantaje și dezavantaje potențiale la deschiderea reparației herniei inghinale față de chirurgia laparoscopică.De exemplu, chirurgia laparoscopică poate fi o opțiune mai bună. Pentru că perioada de recuperare nu este lungă. Dar riscul de reapariție a herniei este posibil din nou. Spre deosebire de operația deschisă

Prevenirea și tendința herniei inghinale

Deși nu putem preveni factorii de risc genetici pentru hernia inghinală, nu o putem preveni. Cu toate acestea, poate reduce riscul de hernie inghinală și severitatea herniei care apar în abdomen. Dacă urmați aceste instrucțiuni:

• Menține o greutate normală
  • Mănâncă alimente bogate în fibre .
  • Fumatul interzis
  • evitați ridicarea greutății

tratament chirurgical precoce Cu toate acestea, herniile inghinale sunt întotdeauna expuse riscului de recidivă și complicații. De exemplu, infecția după o intervenție chirurgicală sau vindecarea slabă a plăgii chirurgicale poate duce la infecție. Prin urmare, ar trebui să fii atent și să ai grijă de tine și după tratament

Aceasta este sursa din articolul nostru