Tramadol (Tramadol)

14.10.2021 0 Comments

Ce este tramadolul?

Tramadol, denumire în limba engleză Tramadol și formula chimică C16H25NO2.Tramadol este un analgezic puternic utilizat pentru a trata durerea moderată până la severă, cum ar fi durerea după o intervenție chirurgicală. sau vătămare gravă

De asemenea, este utilizat pentru a trata durerea prelungită. Când analgezicele convenționale nu oferă alinare Tramadolul este un medicament pe bază de rețetă. Cele mai multe sunt sub formă de tablete sau capsule

Tramadolul poate provoca dependență. Dar medicii vor sfătui utilizatorii despre modalități de a evita dependența. Dacă tramadolul este luat mai mult de câteva săptămâni, planul de tratament va detalia cum să începeți tratamentul. și încetați să luați medicamentul în câte zile în detaliu

Cel mai bine este să nu beți alcool împreună cu tramadol, deoarece este mai probabil să aveți reacții adverse, cum ar fi somnolență

Tramadol este disponibil sub mai multe nume de marcă, inclusiv Invodol, Larapam, Mabron, Maneo, Marol, Maxitram, Oldaram, Tilodol, Tradorec, Tramquel, Tramulief, Zamadol, Zeridame și Zydol

Tramadolul este un medicament opioid. Pentru tratamentul durerii severe sau moderate, dezvoltată inițial în Germania. A fost comercializat inițial ca Tramol înainte de a fi vândut brevete mai multor companii care au dat Tramadol un număr mare de denumiri comerciale. Există ambele tipuri de mâncare și injectat în mușchi Tramadolul este disponibil pe piață sub formă de sare clorhidrat. pe care noi îl numim “clorhidrat de tramadol” (clorhidrat de tramadol)

Proprietăți și proprietăți ale tramadolului

Tramadol nu este potrivit copiilor cu vârsta sub 12 ani și persoanelor cu anumite probleme. Asigurați-vă că spuneți medicului dumneavoastră despre istoricul dumneavoastră de sănătate înainte de a începe acest medicament. inclusiv antecedente de alergie la tramadol inclusiv alte medicamente

Tramadolul are două efecte

• Stimulează receptorul mu µ-Receptor, care, atunci când este stimulat, poate ameliora durerea, deprima nervii, provoacă somnolență și plăcere.Acţionează ca morfina. dar de 10 ori mai putin
  • Crește activitatea serotoninei și norepinefrinei. (Noradrenalina) în măduva spinării pentru a calma durerea

în caz de supradozaj provocând prea multă serotonină Acest lucru va duce la sindromul serotoninergic caracterizat prin spasme musculare, febră, tremurări ale mâinilor și simptome neurologice, cum ar fi halucinații

În același timp, adăugarea excesivă de norepinefrină Noradrenalina poate provoca dureri de cap severe, palpitații și convulsii

Prin urmare, tramadolul este utilizat ca analgezic pentru durerea moderată până la severă. Fie acut sau cronic, este folosit pentru a calma durerile severe de cap, migrene, articulatii si genunchi, de exemplu.Acest medicament poate fi utilizat pentru a trata alte boli sau afectiuni. la latitudinea medicului Dacă aveți dubii, adresați-vă medicului dumneavoastră sau farmacistului

Cum se utilizează tramadol

Utilizarea obișnuită a tramadolului

• Comprimate/capsule cu acțiune rapidă și picături de 3-4 ori pe zi
  • Comprimate/capsule cu acțiune lentă de 1-2 ori pe zi

Dacă sunteți în vârstă (peste 65 de ani) sau aveți probleme cu ficatul și rinichii, medicul dumneavoastră va evita administrarea tramadolului

Tramadol poate fi început în orice moment al zilei. Dar data viitoare de fiecare dată Acestea ar trebui să fie distanțate în aceeași perioadă de timp

Efecte secundare ale tramadolului

Tramadolul, ca orice alt medicament, este în general sigur. Dar poate provoca efecte secundare. Reacțiile adverse frecvente includ:

• senzație de rău sau rău
  • ameţeală
  • constipație
  • somnoros, obosit
  • ameţeală
  • gură uscată
  • transpiraţie
  • slab

Efectele secundare grave includ:

• respiratie dificila
  • amețeli, slăbiciune
  • halucinaţie
  • amorțit
  • incapabil sa urineze
  • bici

Dacă aveți oricare dintre reacțiile adverse enumerate mai sus, trebuie să solicitați imediat asistență medicală. și mai ales efectele secundare severe trebuie tratate ca urgență

Precauții la utilizarea tramadolului

Tramadolul nu este sigur pentru femeile însărcinate. deoarece va afecta copilul nenăscut ci pentru tratamentul durerilor severe de gestaţie Este posibil ca medicul dumneavoastră să fie nevoie să vă administreze tramadol. Cu toate acestea, acest lucru trebuie să fie sub controlul strict al unui medic

Pentru mamele care alăptează se poate folosi tramadolul. Acest lucru se datorează faptului că cantitatea de tramadol livrată în lapte este foarte mică. până când nu există moarte cu copilul

Este important ca dacă există o problemă de sănătate sau folosiți medicamente sau folosiți orice supliment alimentar Spuneți medicului dumneavoastră înainte de a începe tramadol. Acest lucru este pentru a preveni efectele secundare grave care pot apărea